Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Aandachtspunten Intakes

Redactie
Door Redactie 12 april 2019

Als je een intake doet moet je met een aantal zaken rekeningen houden. Alle aandachtspunten op een rijtje.

Gespreksnotitie

Als je een intake maakt in Mijn FNV, maak dan ook altijd een gespreksnotitie. De gespreksnotitie kun jij of je collega consulent altijd nalezen. De intake kan na verzending niet meer worden bekeken. Maak je gespreksnotitie en vermeld dat je een intake hebt gemaakt. Kopieer de gespreksnotitie  en plak die in de intake. Zo hoef je maar een keer de informatie te tikken.

Plaats of sector

Vul altijd de plaats van de spreekuurlocatie in. Als je werkt als FNV Consulent Sector, vermeld dan de sector of je bedrijf i.p.v. de plaats.

Registreren gesprekken met leden en niet leden

Sinds een jaar is het mogelijk voor gecertificeerde FNV Consulenten om gesprekken met leden te registreren in Mijn FNV. Die registraties zijn de basis voor de rapportages van aantallen gevoerde gesprekken. Voorheen werden aantallen handmatig of via de afsprakenplanner bijgehouden.  

Nu Mijn FNV beschikbaar is, is handmatig registeren of aantallen uit de afsprakenplanner halen niet meer nodig. Er blijft echter één uitzondering,  personen die op de spreekuren komen en niet terug te vinden zijn in Mijn FNV. Omdat zij geen lid zijn, nooit lid geweest en nooit eerder contact met ons contactcentrum hebben gehad. Het is niet mogelijk om onbekende personen toe te voegen in Mijn FNV en dan te registreren.

Omdat we ook graag weten hoeveel niet-leden op het spreekuren komen of hoeveel niet-leden zich melden met vragen, verzoeken we je dit bij te houden.

Dit formulier kun je per gesprek met een niet-lid invullen. Eenmaal per vier maanden stuur je het totaal aantal gesprekken naar je regiomedewerker of naar je sectorbestuurder. Als je de niet-leden liever via de afsprakenplanner registreert, kan dat nog steeds. Daarmee kunnen wij ook rapporteren naar bestuur, ledenparlement en directie.

In het stroomschema kun je nakijken wanneer je apart dient te registreren. Klik hier voor het schema voor de FNV Consulent en hier voor FNV Consulent Sector.