Kom naar de bijeenkomst Nachtarbeid en licht

Door Redactie 14 november 2018

Werk je vaak 's nachts? Weet je dan dat nachtdiensten je biologische klok verstoren? Daardoor word je sneller moe en ben je minder alert. Wil je weten hoe je het beste om kunt gaan met licht? Of hoe je aanpassingen kunt doen op je werkplek? Kom dan op 27 november naar de gratis bijeenkomst 'Nachtarbeid en licht' in Eindhoven.

Meld je aan voor de bijeenkomst

Kom jij ook?

De bijeenkomst is interessant voor iedereen die met nachtwerk te maken heeft. Dus werk je bijvoorbeeld in de zorg, industrie of distributiecentra? Of bij de politie of brandweer? Kom dan naar de bijeenkomst en leer beter om te gaan met nachtwerk.

FNV pop up bijeenkomst nachtarbeid en licht

Datum: 27 november 2018
Tijd: 19.30 tot 21.30 uur (vanaf 19.00 inloop)
Locatie: FNV Vakbondshuis Eindhoven, Dr. Cuyperslaan 47, 5622 MA Eindhoven

Wat kun je verwachten?

Je krijgt antwoorden op de vraag hoe je het beste om kunt gaan met licht. Welke aanpassing je kunt doen op je werkplek. En wat de ervaringen zijn met een lichtbril. Spreker is Toine Schoutens van Propeaq. Hij is al jaren bezig op het terrein van lichtaanpassingen voor nachtwerkers.

Meld je aan

Na je aanmelding krijg je een bevestiging. Bij te veel aanmeldingen zullen we een wachtlijst maken. Eventueel organiseren we een tweede bijeenkomst. Heb je nog vragen? Stuur een e-mail naar AndrĂ©e Ruiters, adviseur Arbeidstijden FNV, andree.ruiters@fnv.nl

Meld je aan voor de bijeenkomst

De FNV heeft een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat links op deze pagina niet werken of afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Excuses voor het ongemak.