Cao-overleg Particuliere Beveiliging hervat

Door Redactie 14 september 2018

De acties van jou en je collega beveiligers hebben de werkgevers aan het denken gezet. Wij hebben een uitnodiging ontvangen om het overleg over jouw cao Particuliere Beveiliging te hervatten. Na overleg met onze kaderleden hebben we besloten om in te gaan op de uitnodiging. De cao-onderhandelingen worden direct hervat.

In gesprek met kaderleden

De werkgevers hadden eerder aangegeven dat ze graag de (stakings)acties willen stoppen en tot goede cao-afspraken willen komen. Deze uitnodiging was voor ons aanleiding om met onze kaderleden te praten. Samen hebben we bepaald of deze uitnodiging voldoende aanknopingspunten biedt om het cao-overleg te hervatten. We zijn van mening dat er voldoende aanknopingspunten zijn om tot een resultaat te komen dat we aan jou en je collega's willen voorleggen.

Ultimatums blijven gelden

Dit doen wij nog steeds onder handhaving van onze ultimatums. Wel gaan we de acties tijdelijk opschorten. Als we merken dat een goed akkoord er toch niet in zit, gaan we de acties opnieuw opstarten.

De FNV heeft een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat links op deze pagina niet werken of afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Excuses voor het ongemak.