FNV steunt demonstratie Woonopstand

Doe mee op zondag 17 oktober in Rotterdam

Door Redactie 12 oktober 2021

De wooncrisis is het gevolg van politieke keuzes. Het moet en kan anders. Daarom steunt de FNV - samen met vele andere maatschappelijke organisaties - het protest van Woonopstand op zondag 17 oktober in Rotterdam. De demonstratie vindt plaats om 14.00 uur in het Afrikaanderpark.

FNV steunt demonstratie Woonopstand 17 oktober in Rotterdam

Eerlijke woningmarkt

Wij staan voor een eerlijk Nederland. Daar hoort een eerlijke woningmarkt bij. Met betaalbare woningen voor onze leden. Zodat je als jongere niet noodgedwongen bij je ouders moet blijven wonen, je als harde werker niet de helft van je salaris kwijt bent aan een pandjesbaas en je als onderwijzer, agent of verpleegster in de buurt van je werk kunt wonen.

FNV regelt busvervoer

Om vanuit Amsterdam deze demonstratie te ondersteunen, regelt Lokaal FNV Amsterdam busvervoer voor onze leden die aan dit protest mee willen doen. De bus vertrekt om 12.15 uur vanaf opstapplek NS Station Sloterdijk P&R (Tourbushalte Piarcoplein 1). De bus is naar verwachting terug op Amsterdam Sloterdijk rond 18.15 uur.

Aanmelden is verplicht, doe dit snel want het aantal plaatsen is beperkt en bezet is bezet.

Meld je aan