Winnaars FNV-overstapactie naar automatische incasso

Door Redactie 7 januari 2021

In november hield de FNV een actie voor betaling van de contributie via automatische incasso. Daarbij maakte je ook kans op een leuke prijs. Dit zijn de winnaars.

FNV-tas

Voordeel automatische incasso

Het grootste voordeel van het betalen per automatische incasso is dat je 1 euro per maand op je contributie bespaart en dat je er geen omkijken naar hebt. Daarnaast is het voor de FNV ook voordeliger.

Als je voor 1 december 2020 overstapte van acceptgirobetaling naar automatische incasso maakte je het jezelf niet alleen gemakkelijker, maar had je ook kans op een leuke prijs. Onder alle overstappers verlootte de FNV unieke tassen gemaakt van gerecycled demonstratiemateriaal. Onze penningmeester heeft uit alle overstappers deze vijf winnaars* getrokken:

1. C. Rademaker-Scheffer
  2. L.E.J. Budhai
  3. M.W.D. Lublink
  4. R. Raghoebir
  5. Y.J.M. van Velzen

De gelukkige winnaars hebben in december hun FNV-tas ontvangen. Heel veel plezier met jullie leuke prijs. *Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Wil je ook overstappen?

Ontvang je nog maandelijks een acceptgiro en wil je ook overstappen op automatische incasso? In Mijn FNV (inloggen kan via de button hieronder) regel je het direct of bel het Contactcenter.

Mijn FNV