Stemt jouw gemeente Voor 14?

Teken de petitie

Door Redactie 19 augustus 2020

Corona laat zien dat juist de mensen die we zó hard nodig hebben zo ontzettend weinig betaald krijgen. De strijd Voor 14 is dus belangrijker dan ooit. Zorg dat jouw gemeente achter Voor 14 staat, dus teken de petitie.

Teken Voor 14!

6 gemeenten zijn al Voor 14!

We vonden manieren om door te gaan met zoals de acties met krijttekeningen. Intussen draaien we weer op volle toeren. In 78 dorpen en steden halen bewoners handtekeningen op. Met deze handtekeningen dienen zij voorstellen in voor een verhoging van het minimumloon in de gemeenteraad. En met succes: Arnhem, Nijmegen, Valkenburg, Helmond, Utrecht én Den Haag stemden al vóór!

Gemeente Nijmegen geeft het goede voorbeeld

Nog mooier is dat de Nijmeegse gemeenteraad zelf het goede voorbeeld geeft. Zij roepen de Tweede Kamer op om het minimumloon te verhogen. Én de gemeenteambtenaren in Nijmegen krijgen vanaf nu een minimumloon van € 14 per uur!

Jouw gemeente kan niet achterblijven

Na de zomer moeten er nog vele voorstellen volgen. Help mee en zorg dat jouw gemeente achter ons staat. Dan staan wij sterker richting de Tweede Kamerverkiezingen volgend jaar maart. Heb jij jouw lokale petitie al getekend?