Korting met je ledenpas

Als lid van de FNV kun je profiteren van Ledenvoordeel FNV. Met je (digitale) ledenpas heb je recht op exclusieve kortingen op leuke, handige en leerzame producten en diensten. Je vindt je digitale ledenpas in Mijn FNV.

Tot 15% korting op schadeverzekeringen bij Univé

Als FNV-lid profiteer je van collectieve korting op je particuliere schadeverzekeringen. De korting kan oplopen tot 15%. En het mooie is: sluit je bij Univé meer soorten schadeverzekeringen af, dan ontvang je ook nog eens tot 10% extra pakketkorting op je totale premie. Zo ben je altijd voordelig verzekerd via FNV.
Benieuwd hoe je korting uitvalt? Ga naar unive.nl/fnv-2021

Voordelig groene energie van Greenchoice

Als FNV-lid ontvang je bij Greenchoice 100% Nederlandse windstroom en bosgecompenseerd gas voor een scherpe prijs. Greenchoice heeft speciaal voor FNV-leden vier grote windmolens gereserveerd in Nederland. Zo weet je precies waar jouw stroom vandaan komt.
Weten wat je kunt besparen? Ga naar Greenchoice.nl/fnv

12% korting op alle cursussen en opleidingen

NHA biedt de voordeligste thuiscursussen van Nederland! Als FNV-lid krijg je daar bovenop nog eens 12% korting op het lesgeld. Kies uit 500 opleidingen en cursussen zoals Spaans, Boekhouden, Management, Programmeren, Excel, Nagelstyling, Thuiskapper, Lifecoach, Gewichtsconsulent of Fotografie. Altijd 15 dagen vrijblijvend op proef!
Vraag een gratis studiegids of proefles aan. Bel 077 - 306 7000 of Ga naar nha.nl/fnv

15% korting op Nibud-producten

Heel Nederland zonder geldproblemen; dat wil het Nibud bereiken. Het Nibud ontwikkelt voorlichting, tools en producten om mensen hierbij te helpen. Op nibud.nl vind je handige tools die jou helpen om grip op je geld te krijgen én te houden.
Als FNV-lid ontvang je 15% korting op geselecteerde producten.
Bekijk de producten op ledenvoordeelfnv.nl

10% extra korting bij Plutosport

Plutosport heeft altijd de nieuwste artikelen van topmerken voor de scherpste prijzen! Of je nu op zoek bent naar een mooie winterjas met bijpassende muts of een paar nieuwe hardloopschoenen, je shopt het bij Plutosport! Als FNV-lid ontvang je 10% korting op heel het assortiment.
Kijk voor de kortingscode op Ledenvoordeelfnv.nl

Voordelig samen genieten bij Center Parcs

Center Parcs biedt de ideale vakantie-ervaring voor iedereen. Maak mooie vakantieherinneringen met z’n tweeën, je gezin, vrienden of familie. Het voordeel voor FNV-leden varieert per kwartaal en loopt op tot wel 40% korting. Kijk voor het actuele aanbod op ledenvoordeelfnv.nl

5% extra korting op alle fietsen

Fietsplezier begint bij 12GO Biking, de grootste fietsenwinkel van Nederland. Van elektrische fiets tot full-suspension mountainbike. 12GO Biking heeft altijd ruim 8.000 fietsen op voorraad. Exclusief als FNV-lid ontvang je nu 5% korting bovenop de al scherpe winkelprijzen. De kortingscode vind je op ledenvoordeelfnv.nl

€ 42,- korting op een abonnement bij Mobiel.nl

Ben je toe aan een gloednieuwe smartphone met abonnement of een sim only? Een abonnement vergelijken en kopen doe je makkelijk bij Mobiel.nl. Je kan overstappen naar een andere provider of verlengen bij je huidige provider. Het maakt niet uit dat je je abonnement eerder al ergens ander hebt aangevraagd. Kijk voor meer informatie op ledenvoordeelfnv.nl

12,5% korting bij DeOnlineDrogist.nl

Bestel al je drogisterij-artikelen gemakkelijk, snel en extra voordelig bij DeOnlineDrogist.nl. Als FNV-lid profiteer je van 12,5% korting op je bestelling en al vanaf € 20,- wordt deze gratis bij je thuisbezorgd. Heb jij hulp nodig bij een gezondheidsklacht of vragen over een product? Neem dan gerust contact op met een van de gediplomeerde drogisten voor gratis advies. Ervaar het zelf! Check de code op ledenvoordeelfnv.nl

Al het voordeel in je mailbox

Meld je aan voor de e-mailnieuwsbrief van Ledenvoordeel FNV en ontvang maandelijks een update met de (nieuwe) tijdelijke en jaarvoordelen. Zo weet je zeker dat je nooit een voordeel mist!

Meld je aan via Ledenvoordeelfnv.nl

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector