Korting met je ledenpas

Als lid van de FNV kun je profiteren van Ledenvoordeel FNV. Met je ledenpas heb je recht op exclusieve kortingen op leuke, handige en leerzame producten en diensten.

Univé is er voor jou!

Welke risico’s loop je nu eigenlijk? Welke risico’s wil je liever afdekken? Ben je misschien over-, dan wel onderverzekerd? Univé denkt graag met je mee! Wij stellen de juiste vragen, zodat jij tot de juiste beslissingen kunt komen.

En als FNV-lid krijg je ook nog eens tot wel 11% korting op schadeverzekeringen! Benieuwd? Univé geeft je graag een persoonlijk advies! Bel tel. (0592) 348 999 of bezoek een van de 110 winkels.

Korting op groene energie van Greenchoice

Collectief kiezen voor duurzame energie levert je als FNV-lid direct voordeel op. Dankzij de samenwerking tussen groene energieleverancier Greenchoice en de FNV profiteer je van een doorlopende korting. Op Greenchoice.nl kun je het contract van Ledenvoordeel FNV vergelijken met het vaste energiecontract van je huidige energieleverancier. Greenchoice verzorgt de gehele overstap. Dus stap nu ook over en ontdek dat groene energie voordeliger is.

5-20 % korting op je vakantie met Kras

Kras biedt scherp geprijsde en uitstekend verzorgde vakanties aan. Boek als lid van de FNV voordelig een zonvakantie, rondreis, cruise, fly-drive, actieve vakantie, busvakantie, stedentrip of autovakantie. Bespaar minimaal 5% op je vakantie met Kras. De korting kan oplopen tot wel 20%! Boeken? Bel 088 0 885 800 (gebruikelijke belkosten).

Ben extra voordelig

Met een abonnement bij Ben maak je gebruik van het netwerk van T-Mobile, getest als het beste netwerk in Nederland. Als FNV-lid ontvang je korting op Sim-only-abonnementen bij Ben. Ook als je al klant bent bij Ben, kun je hiervan gebruik maken.

10 tot 50% korting bij KwikFit

Is jouw auto toe aan onderhoud, een APK of moeten er onderdelen worden vervangen? Dan ben je bij KwikFit aan het juiste adres. Je krijgt als FNV-lid 50% korting op APK, 20% korting op een kleine of grote onderhoudsbeurt en 15% korting op alle banden van de huismerken Presa en Prestivo, het Veilig & Zeker bandenmontagepakket en op uitlijnen.

12% korting op alle cursussen en opleidingen

NHA biedt de voordeligste thuisstudies van Nederland! Als FNV-lid krijg je daar bovenop nog eens 12% korting op het lesgeld. Kies uit 500 hobbycursussen, taalcursussen, beroepscursussen, vmbo-, havo- of vwo-opleidingen. Altijd 15 dagen vrijblijvend op proef! Vraag een gratis studiegids aan of schrijf direct in en bel tel. (077) 306 7000.

10% korting op een fiets bij Matrabike

Deze korting geldt voor het hele assortiment. Zowel in de webshop als in één van de 8 filialen. Elektrische, stads-, tour- en kinderfietsen, mountainbikes en racefietsen. 10.000 fietsen op voorraad, volgende werkdag gratis thuisbezorgd.

15% korting op Nibud-producten

Grip op je geld? Het Nibud helpt je bij het op orde krijgen van je administratie. Met handige producten voor het krijgen van inzicht, overzicht en het maken van keuzes. Zo creëer je rust en ruimte. In je hoofd en in je portemonnee.

10% extra korting bij Plutosport

De grootste online sportwinkel, altijd topmerken met korting, vandaag besteld, morgen in huis; gratis retourneren. Als lid van de FNV krijg je bij Plutosport 10% korting op al je aankopen.

Al het voordeel in je mailbox

Meld je aan voor de maandelijkse e-mailnieuwsbrief van Ledenvoordeel FNV en krijg alle voordelen toegestuurd.

Schrijf je in via Ledenvoordeelfnv.nl

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector