Korting met je ledenpas

Als lid van de FNV kun je profiteren van Ledenvoordeel FNV. Met je (digitale) ledenpas heb je recht op exclusieve kortingen op leuke, handige en leerzame producten en diensten. Je vindt je digitale ledenpas in Mijn FNV.

Tot 11% korting op schadeverzekeringen bij Univé

Als FNV-lid profiteer je van collectieve korting op je particuliere schadeverzekeringen. De korting kan oplopen tot 11%. En het mooie is: sluit je bij Univé meer soorten schadeverzekeringen af, dan ontvang je ook nog eens tot 10% extra pakketkorting op je totale premie. Zo ben je altijd voordelig verzekerd via FNV.
Benieuwd hoe je korting uitvalt?

Voordelig groene energie van Greenchoice

Als FNV-lid ontvang je bij Greenchoice 100% Nederlandse windstroom en bosgecompenseerd gas voor een scherpe prijs. Greenchoice heeft speciaal voor FNV-leden vier grote windmolens gereserveerd in Nederland. Zo weet je precies waar jouw stroom vandaan komt.
Weten wat je kunt besparen?

5% korting op je vakantie met Kras

Met meer dan 2.000 reizen biedt Kras een breed aanbod voor iedereen die wilt blijven ontdekken. Het brede aanbod omvat volledig verzorgde reizen. Boek als lid van de FNV met extra korting een zonvakantie, rondreis, zee- of riviercruise, fiets- of wandelvakantie, busvakantie, stedentrip, autovakantie of weekendje weg. Kijk voor informatie of boekingen op voordeelvakanties-fnv.nl of bel 088 - 0885 800.

Voordeel op mobiele abonnementen

Bij UnitedConsumers ontvang je iedere maand korting op abonnementen van KPN, Vodafone, T-Mobile, Tele2 en Ben. Bovenop de unieke UnitedConsumers korting ontvang je als FNV-lid het eerste jaar € 1,50 per maand extra korting! Of je nu kiest voor een Sim Only abonnement of abonnement met toestel, er is altijd een abonnement wat bij jou past.

12% korting op alle cursussen en opleidingen

NHA biedt de voordeligste thuiscursussen van Nederland! Als FNV-lid krijg je daar bovenop nog eens 12% korting op het lesgeld. Kies uit 500 opleidingen en cursussen zoals Spaans, Boekhouden, Management, Programmeren, Excel, Nagelstyling, Thuiskapper, Lifecoach, Gewichtsconsulent of Fotografie. Altijd 15 dagen vrijblijvend op proef! Vraag een gratis studiegids of proefles aan. Bel 077 - 306 7000 of ga naar nha.nl/fnv

15% korting op Nibud-producten

Heel Nederland zonder geldproblemen; dat wil het Nibud bereiken. Het Nibud ontwikkelt voorlichting, tools en producten om mensen hierbij te helpen. Op nibud.nl vind je handige tools die jou helpen om grip op je geld te krijgen én te houden Als FNV-lid ontvang je 15% korting op geselecteerde producten.

10% extra korting bij Plutosport

Plutosport heeft altijd de nieuwste artikelen van topmerken voor de scherpste prijzen! Of je nu op zoek bent naar een mooie winterjas met bijpassende muts of een paar nieuwe hardloopschoenen, je shopt het bij Plutosport! Als FNV-lid ontvang je 10% korting op heel het assortiment.

Al het voordeel in je mailbox

Meld je aan voor de e-mailnieuwsbrief van Ledenvoordeel FNV en ontvang maandelijks een update met de (nieuwe) tijdelijke en jaarvoordelen. Zo weet je zeker dat je nooit een voordeel mist!

Meld je aan via Ledenvoordeelfnv.nl

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector