Gratis op zomerkamp

Een gratis zomerkamp voor kinderen. Ook dat is een voordeel voor leden van de FNV. De kinderen doen een week lang allerlei leuke activiteiten met leeftijdsgenoten. Buitensport, nachtspel, disco, kampvuur en nog veel meer. Er is natuurlijk ook veel gezelligheid en tijd om nieuwe vrienden te maken.

Fantastische tijd

Het zomerkamp is voor kinderen of kleinkinderen van FNV-leden. Voor het zomerkamp in 2019 moeten de kinderen geboren zijn in 2005, 2006 of 2007. De kinderen worden met een bus opgehaald vanaf verschillende stations in Nederland en naar camping De Paasheuvel in Vierhouten gebracht. Na een week worden ze weer thuisgebracht. Tijdens de week zijn er 100 deskundige vrijwilligers om de kinderen een fantastische tijd te geven op het zomerkamp.

Vrijwillige bijdrage

We vragen een vrijwillige eigen bijdrage van € 100 om mee te doen aan het zomerkamp. Ouders die niet zo goed rond kunnen komen, betalen een lager bedrag of helemaal niets.

Meer informatie en aanmelden

Op de website Zomerkampfnv.nl vind je informatie over de locatie, activiteiten, regels en afspraken, vervoer en antwoorden op veelgestelde vragen. Je kunt je kind hier ook aanmelden voor het zomerkamp.

Ga naar Zomerkampfnv.nl

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector