Gratis op winterkamp

Een gratis winterkamp voor kinderen. Ook dat is een voordeel voor leden van de FNV. De kinderen doen een week lang allerlei leuke activiteiten met leeftijdsgenoten. Buitensport, nachtspel, disco, kampvuur en nog veel meer. Er is natuurlijk ook veel gezelligheid en tijd om nieuwe vrienden te maken.

Voorheen hadden wij elk jaar altijd het zomerkamp. Door de coronamaatregelen hebben wij het zomerkamp dit jaar vervangen door het winterkamp.

Fantastische tijd

Het winterkamp is voor kinderen of kleinkinderen van FNV-leden. Voor het winterkamp in 2020 moeten de kinderen geboren zijn in 2006, 2007 en 2008. De kinderen worden met een bus opgehaald vanaf verschillende stations in Nederland en naar Austerlitz (Paasheuvelgroep) gebracht. Na een week worden ze weer thuisgebracht. Tijdens de week zijn er 100 deskundige vrijwilligers om de kinderen een fantastische tijd te geven op het zomerkamp.

Het winterkamp is dit jaar van zaterdag 19 december t/m woensdag 23 december.

Vrijwillige bijdrage

We vragen een vrijwillige eigen bijdrage van € 100 om mee te doen aan het kamp. Ouders die niet zo goed rond kunnen komen, betalen een lager bedrag of helemaal niets.

Meer informatie

Voor meer informatie kun je terecht op de website zomerkampfnv.nl. Aanmelden kan helaas niet meer.

Ga naar Zomerkampfnv.nl

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector