Volg hier de cao-onderhandelingen

Doe mee en geef een duidelijk signaal naar werkgeversorganisaties!

Teken de petitie

Wil jij weten wat er gisteren, 22 november, besproken is tijdens de 4e onderhandelingsdag? Klik dan vandaag 23 november om 19:30 uur op onderstaande link en wordt in een half uur bijgepraat. Uiteraard is er na afloop nog gelegenheid om vragen te stellen.

Deelnemen aan meeting

Neem ons serieus

Neem medewerkers in de Kinderopvang serieus, geef ze meer waardering en minder werkdruk. Meer waardering in de vorm van een fatsoenlijke loonsverhoging. Hiermee wordt de Kinderopvang weer een aantrekkelijke sector om in te werken. En zo wordt een groot deel van het personeelstekort opgelost.

Petitie

Vakbonden vragen koopkrachtbehoud en koopkrachtverbetering. Werkgeversorganisaties bieden in hun loonbod geen van beide en wijzen naar Minister Van Gennip (SZW). Minister Van Gennip zei bij RTL Nieuws echter niet van plan te zijn extra geld beschikbaar te stellen: 'Het is een private markt. De meeste van die ondernemers zijn hartstikke winstgevend. Ik denk dat er een serieus gesprek moet worden gevoerd met de sector over waar de winst naartoe gaat.'. Door de petitie te tekenen laten we samen zien dat een fatsoenlijke loonsverhoging ├ęcht nodig is. Doe je mee?

Teken de petitie