VNB magazine

VNB geeft op regelmatige basis een online tijdschrift uit: VNB magazine.

Nu eens beschrijven we in het VNB magazine de activiteiten en behaalde resultaten van de stichting. Dan weer zoomen we aangespoord door de actualiteit in op één onderwerp of spitsen we ons toe op een bepaalde deelsector (bijvoorbeeld ‘Automotive’) van Transport en Logistiek.

Nummer 7

In de zevende editie van het VNB magazine ruim aandacht voor de historie van Stichting VNB. Voor de hand liggend, met de (uitgestelde) viering dit voorjaar van het 25-jarig jubileum nog vers in het geheugen.

Vandaar in VNB magazine 7 met de titel ‘25 jaar en verder’ uitgebreid aandacht voor de lange aanloop naar de oprichting, voor de ontwikkeling die de stichting in de voorbije kwart eeuw heeft doorgemaakt en voor de huidige werkzaamheden en werkwijze van VNB. Allemaal weer tegen de achtergrond van VNB’s kerncijfers van afgelopen jaar.

Lees het allemaal in dit zevende nummer van VNB magazine.

Naar VNB magazine

Eerdere uitgaven

Ook eerdere uitgaven van het VNB magazine zijn te bekijken via bovenstaande link. Klik op de cover van VNB magazine 7 in de balk onderaan op het Hamburger-menu  naast het logo van VNB en kies vervolgens boven aan de pagina voor de optie Edities