VNB magazine

Stichting VNB geeft op regelmatige basis een online tijdschrift uit: VNB magazine.

Actietruck cao FNV Transport & Logistiek en VNB

Nu eens beschrijven we in het VNB magazine de activiteiten en behaalde resultaten van de stichting. Dan weer zoomen we aangespoord door de actualiteit in op één onderwerp of spitsen we ons toe op een bepaalde deelsector (bijvoorbeeld ‘Automotive’) van Transport en Logistiek.

Nummer 6

In de zesde editie van het VNB magazine brengen we de huidige werkzaamheden van Stichting VNB voor het voetlicht.

Ondanks, of wellicht juist in de coronacrisis staat VNB pal voor de belangen van de werknemers in het beroepsgoederenvervoer. De urgentie van cao-bewaking is er in deze bijzondere tijden zeker niet minder om. Dat moge blijken uit de interviews met VNB-medewerkers die in dit magazine hun verhaal doen. Tegen de achtergrond van VNB’s kerncijfers in 2020.

Lees het allemaal in dit zesde nummer van VNB magazine.

Naar VNB magazine

Eerdere uitgaven

Ook eerdere uitgaven van het VNB magazine zijn te bekijken via bovenstaande link. Klik op de cover van VNB magazine 6 in de balk onderaan op het Hamburger-menu  naast het logo van VNB en kies vervolgens boven aan de pagina voor de optie Edities