Loopbaancentrum Tour voor touringcarsector

Loopt jouw contract binnenkort af of ben je op zoek naar een mooie nieuwe baan? Dan wil je weten waar je vacatures vindt en hoe je jezelf presenteert voor een nieuwe werkgever. Meld je bij het Loopbaancentrum Tour. Hier worden vraag en aanbod van werk bij elkaar gebracht. Zij helpen je graag op weg.

Voorbereiding op de veranderingen op de arbeidsmarkt

Wij hebben er hard voor gewerkt dat het Loopbaancentrum Tour er is gekomen. Wij vinden het belangrijk dat je als chauffeur goed en gezond je werk kunt doen. Daarnaast willen wij je beter voorbereiden op de veranderingen op de arbeidsmarkt. Het Loopbaancentrum Tour informeert je over vacatures. Ook helpen zij je bij het maken van een cv en geven handige tips voor solliciteren.

Werk buiten het seizoen of buiten de sector

Wil je doorwerken in het laagseizoen, maar je werkgever heeft geen werk? Dan kun je bij het loopbaancentrum Tour terecht om te zoeken naar tijdelijk werk. Kun of wil je niet meer werken in je huidige beroep? Dan helpt het centrum bij (tijdelijk) begeleiden naar een baan buiten de sector.

Loopbaanbegeleiding

Samen met een adviseur sta je stil bij je situatie en bekijk je welke talenten je in huis hebt. Ook bekijk je met hen welke mogelijkheden er voor jou op de arbeidsmarkt zijn. Het loopbaancentrum geeft je handige tips, maar jij neemt zelf de stappen in de goede richting. Aan de slag met jouw loopbaan? Neem contact op voor een intakegesprek: 0345 - 47 84 87.

Download de brochure (pdf)