Workshop 'Haal meer uit je salaris'

Leer nog beter met je geld om te gaan

De workshop ‘Haal meer uit je salaris’ uitgebreid is bedoeld voor medewerkers die op een leuke en inspirerende manier meer willen weten over het grip houden en/of krijgen op hun geldzaken met als doel hun salaris beter te benutten. De deelnemers hebben na afloop een goede basis om met hun persoonlijke financiën aan de slag te gaan.

Hoe ziet de workshop eruit?

Tijdens de workshop van een dagdeel krijgen de deelnemers informatie en tips om hun geldzaken op orde te krijgen én te houden. Of ervaren ze juist dat ze alles goed geregeld hebt. Ook dat is fijn. Ook dat is fijn.

• Inzicht in jouw inkomsten en uitgaven
  • Geld (on)logica
  • Belastingen en toeslagen
  • Begroting maken
  • Blijven financieel fit
  • Financiële doelen stellen en behalen

Deelnemers ontvangen van Sammen een digitaal begrotingsprogramma ‘Begroten budgetteren’ waarmee ze een goed beeld van hun financiën krijgen.

Let op: het is ook mogeljk om de training aan te passen naar twee bijeenkomsten van 2,5 uur waardoor het leefeffect wordt vergroot.

Groepsgrootte

Een groep bestaat uit maximaal 12 deelnemers. Op deze manier kan de trainer alle vragen die er zijn goed beantwoorden.

Aanmelden

Als leidinggevende, HR adviseur of kaderlid kan je jouw bedrijf aanmelden voor de workshop door een mail te sturen naar info@sammen.nl. Een trainer van Sammen neemt dan contact met je op om jullie wensen te bespreken.

Meer informatie

Wil je meer weten over de workshop? Neem gerust contact met ons op via 088 - 660 6200 of via info@sammen.nl

Ervaringen van deelnemers

'In een paar uur weet je zoveel meer om grip op je geld te krijgen én houden!'

'Ik heb tijdens de workshop heel veel nuttige tips en websites gekregen. De komende tijd ga ik hier zeker verder mee aan de slag.'

'Ik was het al heel lang van plan en heb nu een concreet plan om te gaan sparen. Dat geeft me een goed gevoel.”

'Leuk om de workshop met meer mensen te doen. Zij hadden weer tips die ik nog niet kende. Zo leer je niet alleen van de trainer maar ook van elkaar.'

'Ik heb samen met een collega de workshop gevolgd. We hebben afgesproken om iedere maand met elkaar te bespreken hoe het met onze doelen gaat'”

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.