Mijn Loopbaancoach werkt voor jou

Gezond en met plezier blijven werken. Wie wil dat nu niet? Mijn Loopbaancoach helpt je bij het maken van vervolgstappen of als je verandering wilt in je werk. Mijn Loopbaancoach is voor iedereen die valt onder de cao Bouw & Infra.

Gezond en plezierig werken tot je pensioen

De service is gericht op duurzame inzetbaarheid van jou als werknemer. En dat betekent: gezond en met plezier blijven werken tot aan je pensioen.

Professionele loopbaanadviseurs

Als je verandering wilt in je werk of advies over je loopbaan, kun je bij de loopbaancoach terecht. Professionele coaches kijken samen met jou naar de mogelijkheden op het gebied van werk of opleiding. Ook voor vragen over het vergroten van je werkplezier of hoe je een gesprek kunt aangaan met je werkgever, staan de loopbaancoaches voor je klaar.

Wat biedt Mijn loopbaancoach?

Mijn Loopbaancoach heeft 3 trajecten samengesteld die op elkaar aansluiten:

• Loopbaan verkennen
  • Loopbaan versterken
  • Loopbaan vinden

Samen met de loopbaancoach bespreek je welke van de 3 het beste bij jou past.

Kosten

Het gebruik van Mijn Loopbaancoach kost geld. Als je onder de cao Bouw & Infra valt, is een subsidie van het O&O fonds mogelijk. Ook bouw je een Duurzaam inzetbaarheidssaldo op, speciaal voor dit soort dienstverlening. De loopbaancoach kan je er alles over vertellen. Kijk op de website voor meer informatie.

Mijn Loopbaancoach is een initiatief van FNV Bouwen & Wonen.