Handige apps

Wij hebben een aantal handige apps voor jou. Namelijk de FNV Bouw app, de Bouw Veilig app en de Arbo Straatmakers app. Download ze vandaag nog.

Download de weerverlet app

Door risicovol weer kunnen gevaarlijke situaties op de bouwplaats ontstaan. Veilig werken doe je samen met je collega’s en je werkgever. Hoe je dat aanpakt kun je zien in onze nieuwe weerverlet app (zie video). Je kunt hier de weersverwachting zien (check), risico’s inschatten samen met collega’s (break) en met je leidinggevende hierover in gesprek gaan (bespreek). Kom je er niet uit met je werkgever? Via de app kun je eenvoudig contact opnemen met je FNV Bouwen & Wonen consulent.

Bouw Veilig app

Logo Bouw veilig appDeze app is een praktische tool waarmee werknemers en zzp'ers in de bouw, infra en afbouw veilig en gezond kunnen werken. Er zit informatie uit de Arbocatalogi bouwnijverheid, handige checklists en een overzicht van de risico’s en maatregelen in.

Beoordelen van je werkplek doe je eenvoudig door eerst aan te geven waarmee je werkt en in welke omgeving. De risico’s verschijnen, met meer informatie en de mogelijke maatregelen om veilig te werken.

Arbo Straatmakers

Beoordeel ter plekke of je werkplek aan de normen voor veilig en gezond werken voldoet! Deze app kan zonder extra kosten voor dataverkeer overal en altijd worden gebruikt door straatmakers en oppermannen. Er zit alle informatie uit de Arbowaaier en Arbocatalogus Bestratingen in. Heel overzichtelijk, kort en bondig en met handige arbo checklists in de vaktaal van de bouwplaats.