App voor cao Tuinzaadbedrijven

Check eenvoudig snel je cao

Plantum heeft voor Android en Apple-gebruikers een speciale cao-app ontwikkeld zodat je snel en makkelijk kunt checken wanneer je recht op verlof hebt en hoeveel of wat de loonsverhoging is in de cao Tuinzaadbedrijven. Ga naar je App- of Playstore en download de app.

Gebruik jij de app al op je cao te checken?

Arbocatalogus

Ook de Arbocatalogus kan met de app gemakkelijk in de praktijk worden gebruikt. Wat zijn de aandachtspunten om veilig te werken in het laboratorium of waar moet ik op letten bij het tillen en wat zijn de aandachtpunten bij zwangerschap.  Kies in de app de juiste categorie om het juiste arboblad te raadplegen of gebruik de zoekfunctie.

Handige links

In het derde onderdeel van de app, de wegwijzer zijn handige links opgenomen. Bijvoorbeeld die van BPL Pensioen, het overzicht met schoolvakanties en websites van de vakorganisaties.

Dit is de eerste versie van de App die in de toekomst op basis van reacties kan worden verbeterd en uitgebreid. Suggesties en opmerkingen kunnen verzonden worden aan info@plantum.nl

Download snel de app