Dag van de Arbeid 2024

Op 1 mei vieren we de Dag van de Arbeid. Samen met miljoenen mensen over de hele wereld vieren we op deze dag wat we hebben bereikt. Ben je benieuwd naar wat de vakbond in Nederland voor elkaar heeft gekregen? Of ben je trots omdat je samen met je collega’s successen hebt geboekt? Zorg dan dat je erbij bent op 1 mei!

Direct aanmelden

Kom je ook?

Afgelopen jaar boekte de FNV grote successen. Op veel plekken stegen de lonen en werd de ongelijkheid aangepakt. Maar we zijn er nog niet! Daarom viert de FNV op 1 mei 2024 de Dag van de Arbeid. Op deze dag staan de successen van de vakbond centraal en laten we aan iedereen zien welke strijd nog nodig is.

Met een mars en gevarieerd programma is er op deze dag van alles te beleven. Spreek je uit voor hogere lonen, ervaar wat de FNV afgelopen jaar bereikt heeft of leer meer over de geschiedenis van de vakbeweging. Dit wil je niet missen! Hou deze pagina in de gaten voor alle informatie. De locatie wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt. Heb je vragen over 1 mei? Mail dan naar 1mei@fnv.nl

Deel deze pagina!

Aftermovie 1 mei-manifestatie Amsterdam

Het was een dag vol solidariteit, saamhorigheid en bovenal: de wil om ons samen in te zetten voor een beter Nederland. Bekijk de aftermovie voor een impressie van deze inspirerende dag, die laat zien hoe wij met z'n allen onze stem hebben laten horen. We hebben gedemonstreerd voor onze rechten, gepraat over de problemen waar we dagelijks mee te maken hebben en bovenal: we hebben laten zien dat we samen sterk staan.

Levi Noë trad op met eigen nummer 'Nederland verdient beter'

Levi Noë trad op met eigen nummer 'Nederland verdient beter' Hij gaf een spetterend live optreden tijdens de manifestatie op 1 mei in Amsterdam: Levi Noë. Hij maakte dit aangrijpende nummer, over de problemen die we allemaal kennen. Over de hoop die we nodig hebben. Het zijn rake woorden, ongekend goed verwoord. Wij zijn fan!

Bekijk de videoclip

Bekijk de videoclip

Strijd mee, ook na 1 mei

Inflatie, dure boodschappen, de energierekeningen. Mensen komen niet meer rond. Dat moet nu veranderen. Teken de eis en doe met ons mee!

Steun deze eis

Steun deze eis

Word lid en ontdek alle voordelen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Een goede cao
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Korting met je ledenpas

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.