Vier met ons de Dag van de Arbeid

Kom 1 mei naar Amsterdam

Vier samen met je collega's, vrienden, familie en duizenden anderen de Dag van de Arbeid. Kom op 1 mei naar Amsterdam!

Dag van de Arbeid
1 mei 2019, 14.00 uur
Museumplein, Amsterdam

Wil jij erbij zijn? Meld je nu aan!

Deze dag staat in het teken van de échte helden van Nederland. Mensen die elke dag hun bed uitkomen om ons land draaiend te houden. En mensen die dat jarenlang hébben gedaan. Samen hebben we van Nederland een geweldig mooi land gemaakt. Waar we goed kunnen leven en werken. En daar mogen we trots op zijn!

Dus vieren we op de Dag van de Arbeid wat we hier voor hebben bereikt: de 8-urige werkdag, vrij zijn in het weekend, vakantiedagen, veilige en gezonde werkomstandigheden en nog heel veel meer. Maar we laten ook zien wat we willen: een eerlijk salaris, een goed contract en een fatsoenlijk pensioen.

Kom naar Amsterdam en vier samen met ons de Dag van de Arbeid. Het programma begint om 14.00 uur (inloop vanaf 12.30 uur) op het Museumplein. Om 15.00 uur lopen we in een mars naar de Dam.

Klik hier en meld je aan!

En goed om te weten: FNV-leden reizen gratis met de trein!

Veelgestelde vragen

Wil jij weten wanneer je je gratis treinkaartje ontvangt? Of hoe je vanaf Amsterdam Centraal naar het Museumplein komt? We hebben de vragen die het meest worden gesteld op een rijtje gezet.

Geschiedenis Dag van de Arbeid

Wist je dat de Dag van de Arbeid al sinds het einde van de 19e eeuw wordt gevierd? Duik in het verleden van deze internationale feestdag, waarop we herdenken, strijden en vieren.