Starterstraining voor beginnende BLG-leden

Ben je net begonnen als BLG-lid of wil je met je eigen collega’s een bedrijfsledengroep (BLG) vormen? Dan zien we je graag bij deze training!

Actieve schakel tussen de FNV en de werkvloer

Jij bent of kan een actieve schakel tussen de FNV en werkvloer worden. Want volgens ons ligt de basis van vakbondswerk en belangenbehartiging op de werkvloer. De bedrijfsledengroep is namelijk het gezicht van de FNV op jouw werk. En jouw werkplek is cruciaal omdat jij weet wat er speelt in jouw bedrijf qua, werkkwaliteit, werkdruk, werktevredenheid èn de CAO.

Onderwerpen

Je leert tijdens de training:

• Over de FNV en vakbondswerk
  • Wat een BLG is; uitleg over rol en taak
  • Hoe je samen zaken kan aanpakken, verbeteren en oplossen
  • Hoe je collega’s kan benaderen voor een actieve groep

Voor wie is deze training?

Alle leden van FNV die een eigen Bedrijfsledengroep willen oprichten of daarmee nèt gestart zijn.

Details van de training

Het is een training van twee losse dagen. We beginnen om 10:00 uur en sluiten rond 16:00 uur af.

Deelname is gratis. Je hebt wel toestemming van je bestuurder nodig om de training te mogen volgen en om vakbondsverlof aan te vragen.

Data en locatie

We zijn bezig met het inplannen van nieuwe data. Hou onze website in de gaten.

Aanmelden

Wil jij samen met je collega’s een eigen BLG opzetten of heb je net een BLG opgericht en wil je deze training volgen, stuur dan een mail naar trainingen@fnv.nl onder vermelding van naam van deze training, je naam, je lidmaatschapsnummer (of je postcode/huisnummer) en het bedrijf/sector waar je werkt.

Aanmelden