Decemberactie Beiroet groot succes

Bedankt voor je donatie!

Door Redactie 14 januari 2021

Heel erg bedankt voor jouw donatie voor de #decemberactie. De actie heeft in totaal € 26.251,- opgeleverd. Onze collega Hind in Beiroet is er heel blij mee. Je helpt de mensen in Beiroet om weer te kunnen bouwen aan hun werkende bestaan en je geeft ze een stuk van hun waardigheid terug.

bedankt-voor-je-donatie

In 2020 gingen de donaties voor deze decemberactie naar de werkenden in Beiroet. Er is € 26.251 opgehaald. Velen FNV collega’s, de kaderleden, leden en anderen mensen die ons een warm hart toedragen hebben een donatie gedaan. Dankjewel daarvoor.

Hoop voor Beiroet

De economische crisis, corona en de grote ontploffing in Beiroet. Veel werkenden in Libanon zijn hierdoor in grote nood. De één werkt informeel en valt onder geen enkele wet, en de ander is zijn huis, werk en familie verloren. De lokale vakbonden bieden hulp. Jouw donatie steunt hen hierbij.

Dankjewel

Onze collega Hind in Beiroet is je dankbaar: ‘’Heel erg bedankt voor jouw donatie voor de #decemberactie. De actie heeft in totaal € 26.251 opgeleverd! Je helpt de mensen in Beiroet om weer te kunnen bouwen aan hun werkende bestaan en je geeft ze een stuk van hun waardigheid terug.’’

De kerstdonaties verdelen we onder meerdere partners die de steun het hardst nodig hebben. Zij gebruiken het voor de wederopbouw van vakbondshuizen, het opnieuw creëren van veilige werkplekken, steun aan migrantenwerkers en de voorlichting over veilig en gezond werken. Deze activiteiten dragen onder andere bij aan SDG 8: Eerlijk werk en ecnomische groei. De vakbond is een bron van hoop. En de enige die voor hen opkomt.

Blijvende steun

Wil je ons blijvend steunen? Donateurs zoals jij maken betere arbeidsomstandigheden wereldwijd mogelijk. Meer informatie over doneren vind je hier

Volg Mondiaal FNV

Wil je onze activiteiten blijven volgen? Check #MondiaalFNV dan ook op social media: