Doneren

Donateurs zoals jij maken betere arbeidsomstandigheden wereldwijd mogelijk. Door jouw bijdrage bied je bescherming aan collega's die werken in een onveilige omgeving of die onderdrukt worden. Mogen we op je onmisbare steun rekenen? Dankjewel!

Donatie

Doneren kan bij Mondiaal FNV eenmalig, maar bijvoorbeeld ook maandelijks of jaarlijks. Kies dan voor doorlopende machtiging als betaalmethode. Met onze ANBI-status kan periodiek schenken ook aantrekkelijk zijn, door het belastingvoordeel.

Liever zelf overmaken? Dat kan op rekeningnummer NL15 SNSB 0635 1171 85 t.n.v. Stichting Mondiaal FNV, met vermelding ‘donatie’.

Lees meer in de folder 'Wie Is Mondiaal FNV'

Hartelijk dank voor uw (soms anonieme) donatie!

Via bovenstaande betaalmethodes ontvangen wij regelmatig donaties. Sommige zijn anoniem. Wij zijn niet in staat deze mensen/bedrijven persoonlijk te bedanken. Daarom voor deze donateurs, misschien minder persoonlijk maar daarom niet minder gemeend: namens de werkenden wereldwijd, hartelijk dank voor uw bijdrage!

Volg ons via de socials (Linkedin, Facebook, Twitter) of meld u aan voor de nieuwsbrief.

Periodiek schenken

Via een periodieke schenkingsovereenkomst kun je voor hetzelfde geld meer doen. Lees voor meer informatie de folder 'Hoe werkt periodiek schenken'.

Hieronder download je het formulier dat je nodig hebt om periodiek te schenken. Je kunt dit formulier digitaal invullen en ondertekenen, en vervolgens mailen naar mondiaal@fnv.nl.

Meld je aan voor periodiek schenken

Je kunt dit document ook per post toegestuurd krijgen. Stuur daarvoor een e-mail met je adresgegevens naar mondiaal@fnv.nl.

Mondiaal FNV heeft de ANBI-status

Als je een gift doet, mag je die misschien aftrekken van de belastingen. Voor het aftrekken van gewone en periodieke giften gelden verschillende voorwaarden. Een belangrijke voorwaarde voor het aftrekken van een gewone gift is dat je deze gift moet doen aan een algemeen nut beogende instelling (ANBI). Ga naar de website van de Belastingdienst om meer te weten te komen over de voorwaarden.

Privacyverklaring

Lees in de privacyverklaring hoe Mondiaal FNV met jouw persoonsgegevens omgaat.

RSIN (Fiscaal): 810341906