Kom je er niet uit in Mijn FNV? De meestgestelde vragen vind je hieronder en die bieden meestal al een oplossing.
Rekeningnummer, werkgever en e-mailadres moeten correct in ons systeem bekend zijn. Deze gegevens kun je zelf via Mijn FNV inzien en wijzigen nadat je een profiel hebt aangemaakt.
Als je deze melding krijgt, betekent dat er op dat e-mailadres al een account bestaat in Mijn FNV. Per e-mailadres kun je maar 1 account koppelen. Om in je account te kunnen moet je een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarna kun je je account in.
Nee, dat kan helaas niet.
Heb je in Mijn FNV het juiste e-mailadres ingevuld? Kijk dan in de inbox van dat e-mailadres. De afzender van de mail met de vefiricatiecode is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Klik dan op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd naar dat e-mailadres.
Staat je vraag er niet bij? Kijk dan op de uitgebreide pagina over het aanmaken van een profiel voor Mijn FNV.