Korte handleiding Mijn FNV

Kom je er niet uit in Mijn FNV? De meestgestelde vragen vind je hieronder en die bieden meestal al een oplossing.

Een account maken in Mijn FNV

Rekeningnummer, werkgever en e-mailadres moeten correct in ons systeem bekend zijn. Deze gegevens kun je zelf via Mijn FNV inzien en wijzigen nadat je een profiel hebt aangemaakt.

Als je deze melding krijgt, betekent dat er op dat e-mailadres al een account bestaat in Mijn FNV. Per e-mailadres kun je maar 1 account koppelen. Om in je account te kunnen moet je een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarna kun je je account in. 

Nee, dat kan helaas niet.

Heb je in Mijn FNV het juiste e-mailadres ingevuld? Kijk dan in de inbox van dat e-mailadres. De afzender van de mail met de vefiricatiecode is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Klik dan op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd naar dat e-mailadres.

Ik heb een andere vraag

Staat je vraag er niet bij? Kijk dan op de uitgebreide pagina over het aanmaken van een profiel voor Mijn FNV.

Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.

Functionele cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de websites naar behoren functioneert.

Statistische cookies

:

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.