Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Veelgestelde vragen over contributie

Heb je een aanmaning ontvangen? Of is er volgens jou onterecht contributie afgeschreven? Wil je je betaalwijze aanpassen?

Wij innen de contributie of versturen de acceptgiro in de tweede week van de maand. Dit betekent dat de precieze datum van de automatische incasso of de bezorgdatum van de acceptgiro maandelijks iets kan verschillen. 

Betaal je nu per acceptgiro en wil je dat wij de contributie automatisch afschrijven? Wijzig je betaalwijze in Mijn FNV of neem contact met ons op.
Je krijgt dan een machtigingsformulier thuisgestuurd wat je kunt ondertekenen en terugsturen.

Betaal je per incasso en wil je voortaan per acceptgiro betalen? Wijzig je betaalwijze in Mijn FNV. Houd er rekening mee dat we voor betalen per acceptgiro € 1 per maand rekenen.

Neem contact op met ons contactcenter op 088 36 80 360 of mail naar info.contributie@fnv.nl.

Heb je een account in Mijn FNV? Dan kun je daar je betalingen inzien.

Kijk eerst even goed naar de bevestigingsbrief die je kreeg nadat je schriftelijk hebt opgezegd. Daarin staat per wanneer je wordt uitgeschreven. De opzegtermijn is 3 maanden. Tot die tijd moet je je contributie nog voldoen, en mag je gebruik blijven maken van alle voordelen van het lidmaatschap.

Je kunt je contributie dan zelf alsnog overmaken in Mijn FNV. Als dat niet lukt krijg je op een later moment een herinnering om dit alsnog te doen. 

Waarschijnlijk hebben wij een betaling niet kunnen afschrijven, bijvoorbeeld door een te laag saldo op je bank. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar in ons systeem wordt in zo'n geval je betaalwijze automatisch omgezet naar acceptgiro. Heb je weer saldo en wil je dat wij de contributie weer automatisch gaan afschrijven? Wijzig je betaalwijze in Mijn FNV of neem contact met ons op.

Je machtiging is waarschijnlijk net niet op tijd verwerkt. Je moet dan nog één keer per acceptgiro betalen; de volgende maand schrijven wij je contributie automatisch af.

Check je betaalwijze in Mijn FNV of neem contact met ons op.

Ga naar Mijn FNV