"Leven is het meervoud van lef"

Nieuwsbrief voor FNV- en CNV-leden Agrifirm

Door Redactie 27 januari 2020

Zonder "lef" een aanzienlijk slechter Sociaal Plan bij Agrifirm

“Leven is het meervoud van lef”

Beste mensen,

Zonder ‘lef’ een aanzienlijk slechter Sociaal Plan bij Agrifirm in de jaren die gaan komen. In deze jaren gaat een deel van jullie z’n baan bij Agrifirm gedwongen verliezen. Wees solidair met elkaar en zorg er samen voor dat er, voor de collega’s die hun baan gedwongen gaan verliezen, een goed Sociaal Plan is en blijft. Leef!

Niet solidair zijn gaat er toe leiden dat ook het volgende Sociaal Plan weer slechter zal zijn dan het plan dat de directie nu met ons wil afspreken.  Een slechter Sociaal Plan is niet nodig! Laat je niet ringeloren!  Leef!

Bijgaand vind je een presentatie waarin het huidige Sociaal Plan van Agrifirm vergeleken wordt met de voorstellen van de directie.

Vrijdag 7 februari zetten we het overleg met de directie voort. We willen vóór de 7e februari helderheid hebben als het gaat om de vraag of de nodige lef er wel of niet is.

Laat ons of onze kaderleden weten of je bereid bent het werk te onderbreken wanneer de Agrifirm directie 7 februari niet bereid is om betere afspraken te maken. Wanneer die bereidheid er niet of onvoldoende is en de Agrifirm directie is niet bereid om betere afspraken te maken dan rest ons een aanzienlijk slechter Sociaal Plan.

Je kunt ons mailen!

Wanneer je bereid bent om, zo nodig, het werk te onderbreken en je ons mailt, geef dan in je mail ook aan: je naam, je telefoonnummer en je emailadres. Ook graag de locatie waar je werkzaam bent en de functie die je daar uitoefent.

Leef!

Graag horen wij van jullie, wel graag vóór donderdag 6 februari. Dan weten we waar we aan toe zijn!

Met vriendelijke groet,

Ron Vos, FNV                         Wietze Kampen, CNV Vakmensen