Denk mee over de speerpunten van het nieuwe FNV-beleid

Een organisatie die relevant wil zijn én blijven, moet in staat zijn zich continu aan te passen aan de veranderingen om zich heen. De komende periode scherpen wij samen met onze (kader)leden de koers en prioriteiten van de FNV aan. Deze worden begin 2022 vastgelegd in het Meerjarenbeleidsplan (2022-2026); het inhoudelijk kompas van de FNV voor de komende vier jaar. Graag nodigen we onze kaderleden en medewerkers uit om mee te denken.

Ophaalsessies

De hele maand september organiseren we ophaalsessies voor het FNV Meerjarenbeleidsplan. Deze sessies zijn bedoeld voor kaderleden en medewerkers van de FNV en de bij FNV aangesloten bonden. Zij zijn tenslotte onze oren en ogen op de werkvloer en weten als geen ander wat er speelt in de bedrijven én in de samenleving. De sessies zijn verdeeld over drie verschillende thema’s die in het nieuwe Meerjarenbeleidsplan worden uitgewerkt:

• Inhoudelijke thema’s rondom werk & inkomen (= sessie A)
  • Strategie van de vakbond (= sessie B)
  • Sterke FNV (= sessie C)

Aanmelden

In totaal vinden er 24 sessies plaats, verdeeld over de drie bovengenoemde thema’s. Met het oog op corona vinden de sessies allemaal online plaats. Je kunt je via onderstaand formulier aanmelden voor één of meerdere sessies naar keuze. Het maximale aantal deelnemers per sessie is 30, dus wacht niet te lang met je aanmelding. Let op: er zijn seperate sessies voor kaderleden en medewerkers.

Vul hieronder je gegevens in. Je ontvangt uiterlijk een paar dagen van tevoren de link om deel te nemen. Je ontvangt dan eveneens informatie die je ter voorbereiding op de sessie kunt inzien.