Debat ‘Marktwerking in de Zorg’

Op maandag 17 juni 2019, meld je aan

Door Redactie 14 mei 2019

FNV Zorg & Welzijn geeft al jaren aan dat de marktwerking in onze sector te ver gaat. Het veroorzaakt voor de werknemers een race-naar-beneden, geeft hogere werkdruk en onzekerheid. Daarom gaan experts, politici en leden met elkaar in debat over de gevolgen van de marktwerking. Wil jij meepraten? Meld je dan nu aan!

Waar en wanneer?

Wanneer:  maandag 17 juni 2019
Tijd: van 19.00 tot uiterlijk 22.00 uur
Locatie: Centraal Vakbondshuis, Hertogswetering 159, Utrecht

Het aantal plaatsen is beperkt, dus meld je snel aan. Voor het debat eten we samen tussen 18.00-19.00 uur. Als je mee wilt eten kun je dit aangeven bij je aanmelding.

Ik meld me aan voor het debat

Noodzaak debat

In ‘De FNV visie op Zorg & Welzijn’ is vastgelegd dat de marktwerking is doorgeslagen. We willen meer samenwerking en minder concurrentie. Door teveel marktwerking in de zorg is het voor patiënten en cliënten moelijker om de zorg en ondersteuning te krijgen die ze nodig hebben.

Welke knelpunten ervaren werknemers en patiënten en cliënten concreet? En welke mogelijk oplossingen zijn er? Praat mee over wat marktwerking voor jou betekent als werkende of client van Zorg & Welzijn.

Eerste debat van vele

In het najaar komen er meer interessante debatten. We houden je uiteraard op de hoogte!