Hartslagmeter Sport 2021

Vul de vragenlijst in

Door Redactie 21 september 2021

Zit je lekker op je plek, kun je je voldoende ontwikkelen? Wat vind je dat er goed gaat, wat kan er beter? De FNV wil graag weten hoe jij tegen jouw werk aan kijkt. Dat doen we langs steeds dezelfde meetlat. Elk jaar, op Prinsjesdag, lanceren wij de Hartslagmeter Sport.

Hartslagmeter

Belangrijke onderwerpen

De vragen gaan over voor jou en ons belangrijke onderwerpen als veiligheid, werkdruk en werkzekerheid. Door steeds dezelfde vragen te stellen, kunnen we ook ontwikkelingen zien. Bijvoorbeeld of de werkdruk toeneemt.

Cao Input

Uit jouw antwoorden halen we ook informatie die we aan de cao tafel gebruiken richting de werkgevers. Wij zijn jouw stem. Laat die horen. Ben je (nog) geen lid van de FNV? We willen ook graag jouw input.

Laat je stem horen

Hoe? Vul de vragenlijst in, dat is stap 1. Ben je nog geen lid, word dan lid. Dat is stap 2. Leden hebben namelijk beslissend stemrecht over de cao afspraken.

Hoe meer leden hoe sterker

Meer leden betekent dat we samen sterker staan voor een betere toekomst. Een toekomst waarin jouw geluid terug te vinden is in eerlijke afspraken die we met elkaar maken. Voor de sport. Voor jou. De vakbond dat zijn we samen. De FNV laat dagelijks zien welke resultaten we samen met jou weten te behalen.

Start de enquĂȘte sport