Ben jij ICT'er bij de overheid?

Door Redactie 11 januari 2019

Als ICT'er bij de overheid zit het met jouw digitale kennis wel snor. Maar hoe zit het met jouw vaardigheden in samenwerken met anderen, omgaan met social media en de regie houden over je werk en je leven? Kun jij goed omgaan met veranderingen?

Een ict'er aan het werk

Voor de antwoorden op die vragen organiseert de FNV inspirerende bijeenkomsten voor ICT'ers: de ICT Meet Ups. Tijdens deze bijeenkomsten kun je kennismaken met verschillende workshops voor de 21st century skills en meteen netwerken met collega-ICT'ers binnen en buiten de overheid. We organiseren ICT Meet Ups voor leden en niet-leden, dus neem gerust een collega mee.

Onze workshops

Je kunt tijdens de ICT Meet Up kennis maken met bijzondere workshops. Je kunt 2 van de 4 workshops volgen op een avond.

• Een goed gesprek
    (Effectief) communiceren kun je leren.
  • Talent in beeld
    Ontdek welke kwaliteit uniek is voor jou en welke kansen, uitdagingen en irritaties daar bij horen.
  • Wijs in LinkedIn
    Maak een LinkedIn profiel dat recht doet aan jou, je kennis en vaardigheden en ervaring.
  • Plezier in netwerken
    Netwerken is niet alleen heel nuttig, maar óók heel leuk! Tips en tricks daarvoor krijg je in deze workshop van een echte ervaringsdeskundige.

Waar en wanneer?

Onze ICT Meet Ups starten om 17:30 uur (met een lichte maaltijd) en zijn rond 21:15 uur afgelopen. De ICT Meet Ups vinden plaats op:

• maandag 21 januari: FNV regionaal vakbondshuis Amsterdam, Derkinderenstraat 2
  • donderdag 14 februari: FNV centraal vakbondshuis Utrecht, Hertogswetering 159
  • donderdag 14 maart: FNV regionaal vakbondshuis Rotterdam, Pegasusweg 200

Schrijf je hier meteen in voor één van onze ICT Meet Ups

Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt. Inschrijven kan tot uiterlijk 2 weken van tevoren.

De FNV heeft een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat links op deze pagina niet werken of afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Excuses voor het ongemak.