Zo zorg jij voor een bomvol Museumplein op 1 mei

Door Redactie 22 maart 2019

Stel je eens voor: het Museumplein, afgeladen met duizenden mensen die daar de Dag van de Arbeid vieren. Geweldig beeld, toch? En jij kunt meehelpen om dat voor elkaar te krijgen. Hoe? Dat leggen we je hier uit.

Hoe help jij mee?

Stap #1

Vertel je vrienden, familie en collega's over de Dag van de Arbeid. Leg uit dat het belangrijk is om te vieren wat we samen in al die jaren hebben bereikt: de 8-urige werkdag, vrij zijn in het weekend, vakantiedagen, veilige en gezonde werkomstandigheden en nog heel veel meer. Die successen moeten we vieren!

Maar op de Dag van de Arbeid kijken we niet alleen terug op wat we hebben bereikt. We kijken ook vooruit, naar wat we willen. En dat is een socialer Nederland. Met een eerlijk salaris, goed contract en fatsoenlijk pensioen. Daar knokken we samen voor. Met zoveel mogelijk mensen. Want zo'n grote menigte, daar kan niemand omheen!

Stap #2

Hang de posters op, deel flyers uit, zet de banner in je e-mailhandtekening. Zo zorg je dat de Dag van de Arbeid bij zoveel mogelijk mensen bekend wordt. De pdf's van de poster en flyers vind je hieronder. De afbeelding van de e-mailhandtekening download je door met je rechter muisknop op de afbeelding te klikken en deze op te slaan. Je kunt verwijzen/linken naar www.fnv.nl/1mei

Afbeelding opslaan: klik met de rechtermuisknop op de afbeelding voor de opties

Stap #3