Decemberactie: doneer voor Beiroet

Door Redactie 22 oktober 2020

De economische crisis, corona en de grote ontploffing in Beiroet. Veel werkenden in Libanon zijn hierdoor in grote nood. De één werkt informeel en valt onder geen enkele wet, en de ander is zijn huis, werk en familie verloren. De lokale vakbonden bieden hulp. Steun de werkenden in Beiroet, doe ook mee aan de Decemberactie en doneer nu.

hoop-voor-beiroet

Foto: ANP/ EPA/Wael Hamzeh

Doneer hier

Bron van hoop

Hind, onze Mondiaal FNV consultant in Beiroet, is heel dankbaar dat de decemberactie dit jaar de partners in Libanon steunt. “De kerstdonaties verdelen we onder meerdere partners die de steun het hardst nodig hebben. Zij gebruiken het voor de wederopbouw van vakbondshuizen, het opnieuw creëren van veilige werkplekken, steun aan migrantenwerkers en de voorlichting over veilig en gezond werken. De vakbond is een bron van hoop. En de enige die voor hen opkomt.”

Liever zelf overmaken?

Zelf een bedrag overmaken kan op rekeningnummer NL15 SNSB 0635 1171 85 t.n.v. Stichting Mondiaal FNV, met vermelding ‘decemberactie’.

Wij zorgen ervoor dat jouw donatie bij Hind en haar collega’s terecht komt. Super bedankt!