Workshop Solliciteren

Gratis gastlessen voor mbo-scholen in heel Nederland

Solliciteren vraagt een goede voorbereiding. Met de keuze uit 6 modules van elk 15 minuten gaan de studenten tijdens de gratis workshop 'Solliciteren' aan de slag met hun kwaliteiten, ontdekken ze hoe mediawijs ze zijn, wat de do’s en don’ts zijn bij solliciteren, hoe ze zich moeten voorbereiden op het gesprek, oefenen ze met speeddaten en/of een rollenspel. Stuk voor stuk vaardigheden die de studenten bij hun sollicitatiegesprek in praktijk kunnen brengen.

Persoonlijk contact

Al onze gastlessen worden op locatie gegeven. Want juist persoonlijk contact in de klas zorgt ervoor dat de verhalen loskomen. Met name de wisselwerking tussen de studenten onderling en de gastdocent maakt onze gastlessen extra interessant en waardevol.

Aanvragen gratis gastles

Er is veel belangstelling voor onze gastlessen voor mbo-studenten. Vraag je gastles daarom minimaal drie weken van te voren aan. We gebruiken je contactgegevens om je op de hoogte te houden over je aanvraag.