;

Gastles aanvragen ZZP: Eigen baas? Of werken voor een baas?

Gratis gastlessen voor mbo-scholen in heel Nederland

Er is veel belangstelling voor onze gastlessen voor mbo-studenten. Vraag je gastles daarom minimaal drie weken van te voren aan. We gebruiken je contactgegevens om je op de hoogte te houden over je aanvraag. Ook krijg je vier keer per jaar de Gastlessen FNV nieuwsbrief. Je kunt je altijd hiervoor afmelden. Als je dit formulier invult dan kunnen we je mailen of bellen als we aanvullende vragen hebben. Je gegevens delen we niet met derde partijen.

Coronavirus

Let op: het coronavirus is helaas nog niet uitgewoed. Zolang de scholen gesloten zijn, bieden we alleen onlinegastlessen aan. Op het moment dat de scholen weer – deels – open zijn geven we ook weer gastlessen op locatie. Natuurlijk met inachtneming van de geldende maatregelen van de overheid en RIVM.

Maart 2021

Maart staat in het teken van onze gratis belastingservice aan mbo’ers. In deze maand wordt daarom in principe alleen de belastingworkshop ingepland (lesduur: 45 minuten).