Gastles Power op de werkvloer

Gratis voor mbo-scholen in heel Nederland

• Voor wie: BBL, alle leerjaren*
  • Lesduur: 90 minuten (minimaal 75 minuten)
  • Waar: op locatie

Waar gaat het over?

Als BBL’er ben je in feite meer werknemer dan student. Daarom zoomt deze gastles meer in op de beroepspraktijk. Wat zijn de ervaringen van de jonge werknemers tot nu toe? Hoe ziet hun ideale werkomgeving eruit? Daarover gaan we met ze in gesprek. De les is opgebouwd rond de thema’s cao, lonen, veilig en gezond werken. Kortom: de rol van de vakbond als je werkt. Deze les bevat sectorspecifieke informatie waar de jonge werknemers direct hun voordeel mee kunnen doen.

Aanvragen gratis gastles

Er is veel belangstelling voor onze gastlessen voor mbo-studenten. Vraag je gastles daarom minimaal drie weken van tevoren aan. We gebruiken je contactgegevens om je op de hoogte te houden over je aanvraag.

Meer informatie?

Vragen of meer informatie over gastlessen? Stuur een mail naar gastlessen@fnv.nl of bel 088-3680616 (op werkdagen tussen 09.00 en 16.00 uur).

*Lesaanvragen in de studierichtingen Horeca en de uiterlijke verzorgingsbranche verwijzen wij respectievelijk door naar de FNV Horecabond en FNV Mooi.