Ontwikkeladvies voor 45-plussers

Je bent 45 jaar of ouder. En je wilt je werk graag lang en gezond blijven doen. Of je bent nieuwsgierig wat voor werk er verder nog mogelijk is. Bijvoorbeeld omdat je je afvraagt of jouw werk in de huidige vorm over een aantal jaren nog wel bestaat. De FNV biedt je nu de kans om je buiten je werkgever te verdiepen in je toekomst. Zo heb je zelf de regie over je loopbaan. Meld je nu aan.

Waar gaan we op in?

• Wil je je huidige functie blijven uitoefenen of is er nog meer mogelijk?
  • Welke toekomstscenario’s zie je nog in je huidige werkgebied of daarbuiten?
  • Hoe kun je je werk tot je pensioen volhouden?
  • Welke stappen moet je nemen om dit te bereiken?

Waarom via de FNV?

Veel werkgevers bieden al een ontwikkeltraject aan. FNV biedt je echter de mogelijkheid om je buiten je werkgever te verdiepen in je loopbaan. Zodat wij alles op een onafhankelijke manier kunnen bekijken. Een Ontwikkeladvies bestaat uit een aantal gesprekken met een professionele loopbaancoach. Na aanmelding volgt een telefonische intake. Op basis daarvan kunnen meerdere gesprekken volgen met als afsluiting een persoonlijk ontwikkelplan.

Voor wie?

Je komt in aanmerking voor het ontwikkeladvies als je:

• 45 jaar of ouder bent
  • gemiddeld 12 of meer uur per week werkt
  • niet ziek bent
  • niet in een reorganisatie of ontslagregeling zit

Meer informatie

Wil je voordat je een afspraak maakt meer achtergronden over de loopbaanadviseur of het ontwikkeltraject? Bel dan naar (030) 600 85 50 en vraag naar Frans Bergman. Of stuur een mail met je vragen naar info@swahrdiensten.nl.

Meld je nu aan voor ontwikkeladvies

Vertel je collega's over het ontwikkeladvies. Download en print de folder (pdf).

Brede aanpak ouderenwerkloosheid

Het Ontwikkeladvies is een initiatief van het ministerie SZW als onderdeel van een brede aanpak om ouderenwerkloosheid terug te dringen. De FNV, die opkomt voor jouw belangen op het gebied van werk en inkomen, is een van de uitvoerende partijen van dit initiatief. Wij wil hiermee 45-plussers meer de regie geven over hun loopbaan. De FNV heeft de uitvoering van de ontwikkelgesprekken vormgegeven samen met SWAHR Diensten. Deelname is kosteloos; de kosten worden volledig vergoed door het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

Voldoe je niet aan de voorwaarden?

Als je niet aan de voorwaarden voldoet, maar wel met je loopbaan aan de slag wilt kun je een afspraak maken met Loopbaanadvies FNV.