Hulp bij aanvraag uitkering

Als je werkloos of (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt wordt, moet er van alles geregeld worden. FNV Uitkeringsgerechtigden ondersteunt je. Zodat je weet welke uitkering je moet aanvragen. Of als je problemen hebt met je uitkering. Of in de ziektewet zit. Of als je een keuringsbrief krijgt voor arbeids(on)geschiktheid.

Uitkeringen

Alle regels rond de verschillende uitkeringen zijn best lastig. Er zijn zoveel verschillende soorten uitkeringen: WW, IOAW, IOW, IOAZ, Bijstand, en Ziektewet. Wil je wat hulp of advies bij het aanvragen van je WW-uitkering? Of als je een andere uitkering ontvangt? De FNV staat voor je klaar.

Ben je FNV lid dan is deze dienstverlening gratis. Neem contact op met ons contactcenter. Ben je geen lid, dan kun je lid worden om advies te krijgen.

Keuring voor arbeids(on)geschiktheid

Tijdens een procedure voor arbeidsongeschiktheid komt er veel op je af. Gesprekken met de arbo-arts, arbeidsongeschiktheidskeuring, aanvragen van een WIA-uitkering, noem maar op.

Als FNV lid kun je hulp krijgen bij arbeidsongeschiktheid. Je krijgt een begeleider die je ondersteunt tijdens de procedure.

De begeleider neemt het hele proces met je door en helpt je met je vragen en onzekerheden. Ook als je vragen hebt over je Wajong-, WAO-, WIA- of WGA-uitkering kun je bij de FNV terecht.

Benieuwd naar wat de begeleider voor jou kan betekenen? Neem contact op met ons contactcenter.

Nog geen lid? Meld je dan snel aan om hulp te krijgen.

Ook interessant voor jou!