Onze gehandicaptenzorg nu cruciaal, altijd vitaal!

Niet alleen nu in de coronacrisis, maar ook daarvoor én daarna is het werk de Gehandicaptenzorg onmisbaar. En daarom moeten medewerkers in de Gehandicaptenzorg op waarde geschat worden, gerespecteerd worden, goed beloond worden, gezond kunnen blijven door een goede werk/privébalans én veilig kunnen werken.

Er moet oog zijn en blijven voor deze beroepsgroep binnen de zorg. Niet alleen nu is het een cruciaal beroep, maar het is en zal altijd cruciaal én vitaal (van groot belang, krachtig, energiek) zijn. Voor gehandicapten zelf, hun geliefden en de maatschappij. Dát willen we voor het voetlicht brengen.

Ben je FNV lid, dan heb je 2 prachtige posters ontvangen via de post. Wil je extra posters aanvragen of ben je geen FNV lid? Dan kan je hieronder (extra) posters aanvragen. Vul achter onderstaande oproep je gegevens in en wij sturen ze je toe.

En vergeet dan niet om er ook een selfie/foto van te (laten) maken en deze te posten met de hashtags #nucruciaalaltijdvitaal #gehandicaptenzorg en #fnv. Vermeld daarbij ook @FNVGehandicaptenzorg, dan zien zie je je foto terug op onze Facebookpagina.

Extra info

Sluit je aan, juist nu

• Je hebt invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Je beslist zelf mee over een goede cao voor jouw sector