Werk en inkomen in T&L tijdens corona

Doe mee aan onze enquête!

De coronacrisis heeft een enorme impact op onze sector. We vernemen graag hoe dat er in de dagelijkse praktijk uitziet. Tot 3 juni staat het thema werk en inkomen centraal.

Om een duidelijk beeld te krijgen van wat ons te doen staat, is het belangrijk te weten welke impact de crisis heeft op de werknemers in onze sector. Dit brengen we de aankomende weken in kaart door een aantal enquêtes uit te zetten op actuele thema’s in deze tijd; namelijk werk en inkomen, vakantiegeld, verlofdagen en veiligheid.

Werk en inkomen

Tot 3 juni staat het thema werk en inkomen centraal. Welke impact heeft de crisis op jouw werk, jouw inkomen en jouw blik op de toekomst? Werk je wellicht in 1 van de cruciale deelsectoren zoals winkeldistributie, pakketbezorging of afvalverzameling en draai je meer uren? Of werk je in bijvoorbeeld de sierteelt of het containervervoer en heeft het wegvallen van werk gevolgen gehad voor jou en je collega’s?
Welke maatregelen heeft jouw werkgever genomen?

Laat het ons weten door voor woensdag 3 juni de enquête in te vullen:

Enquête werk en inkomen T&L

Benieuwd naar de uitkomsten? Deze worden hier op de website gepubliceerd.