Vind jij ook dat er een cao Paardensport moet komen?

Doe mee en sluit je bij ons aan!

Elke dag werken met paarden en pony’s. Wie wil dat nou niet? Paardensport is de 7e populairste sport in Nederland. Een baan in de paardensport is een droom van veel mensen. Zo rooskleurig is het niet altijd. Je moet hard werken, in stoffige stallen tegen een minimaal salaris. De FNV vindt dat daar verandering in moet komen.

Geen hobby maar echt werk

Sommige werkgevers vinden dat je al genoeg beloning krijgt, als je met paarden mag werken. Zij vinden dat je bevoorrecht bent. De FNV wil dat werknemers in de paardensport onder een cao gaan vallen. Hiermee krijg je recht op een fatsoenlijk loon en goede arbeidsvoorwaarden.

Doe mee!

Wij werken samen aan een sterke FNV in de paardenstal. Samen met actieve kaderleden komen wij op voor jouw belang. Voor jouw salaris, betere arbeidsomstandigheden en veiligheid op de werkvloer. Vind jij dat ook belangrijk? Teken onze petitie voor een cao voor de paardensport.

Teken de petitie

Heb je nog vragen of ideeën? Stuur een e-mail naar onze bestuurder Ingrid Koppleman via paardensport@fnv.nl