Trainingen Sport & Bewegen

Doe mee en meld je aan

FNV Sport & Bewegen heeft 2 trainingen ontwikkeld samen met het coachingsbureau Brout. Kijk of er wat voor jou bij zit. Pak je kans en meld je aan. Na aanmelding sturen wij je de trainingslocatie en het aanvangstijdstip.

Sportinstructeur man en vrouw

Training Impact maken

De training ‘Impact maken’ op 26 maart en 12 oktober 2020 is voor iedereen die in de sport werkt. Je ontwikkelt vaardigheden om je positie op je werk te versterken. De trainingen zijn los van elkaar te volgen.

We gaan aan de slag met de 4 pijlers voor een succesvol leven: commitment, integriteit, verantwoordelijkheid en persoonlijk leiderschap. Je ervaart wat de impact is van persoonlijk leiderschap voor jezelf en voor je omgeving. Je ontdekt wat het keuzekruispunt is. Wist je dat je altijd 3 keuzes hebt die leiden tot geluk en 1 keuze die leidt tot ongeluk?

Training Effectieve communicatie

Werk je in een zwembad? Doe dan mee aan de training ‘Effectieve Communicatie’ op 16 maart en 9 november 2020. Tijdens de training ontwikkel je vaardigheden om je positie op het werk te versterken met effectieve communicatie. De trainingen zijn los van elkaar te volgen.

Hoe zorg je ervoor met effectieve communicatie om intimidatie, agressie en soms bedreigende situaties te voorkomen? In de communicatie kan er weleens wat misgaan. Omdat je elkaar niet begrijpt, of omdat je denkt dat je elkaar begrijpt.

De training geeft inzicht in hoe communicatie verloopt, zowel verbaal als non-verbaal. We gaan veel oefenen, waardoor je zelf ervaart waarom het soms fout gaat in gesprekken. Je ervaart ook wat het effect is van goede communicatie.

Doe mee! Meld je aan!

Wil je informatie of wil je je aanmelden? Stuur ons een mail. Geef duidelijk aan welke training je wilt volgen en op welke datum.

Stuur je mail naar sportenbewegen@fnv.nl