Contactpersoon Ouderen (CPO)

Zo'n 5 maanden voor je de AOW-gerechtigde leeftijd bereikt, krijg je hierover bericht van de Sociale Verzekeringsbank. Kort daarna kun je een telefoontje verwachten van een Contactpersoon Ouderen (CPO'er) van FNV Senioren.

Informatie, tips en hulp bij AOW-aanvraag

Onze contactpersoon geeft informatie en tips en helpt je op weg bij je AOW- en pensioenaanvraag. Je krijgt informatie over de veranderingen rond de belastingen vanaf de AOW-leeftijd en de dienstverlening van de FNV voor gepensioneerde leden. Als het nodig is verwijst de CPO'er je door naar een instantie binnen of buiten de FNV die je verder kan helpen.

Zo zoeken wij contact met jou

We proberen je telefonisch te bereiken, of als dat niet mogelijk is een brief te sturen. Mocht dat niet gelukt zijn dan kun je ook zelf om contact vragen met een CPO'er, via ons Contactcenter.

Trudy en Gerard zijn Contactpersoon Ouderen

Ze doen het allebei met heel veel liefde, vertellen Trudy en Gerard in FNV Magazine. Zij zijn Contactpersoon Ouderen. Wil je weten wat het betekent om CPO'er te zijn en of het misschien wel iets voor jou is?

Zelf Contactpersoon Ouderen worden?

Interesse in een kaderfunctie als CPO'er voor de sector FNV Senioren? We zoeken mensen voor alle provincies. Heb jij interesse om zelf CPO'er te worden of wil je meer informatie over deze kaderfunctie ontvangen? Neem dan contact op met: karin.veugelers@fnv.nl.