Invoering Wnra per 2020: ben jij goed voorbereid?

Per 1 januari 2020 wordt de Wet Normalisering Rechtspositie Ambtenaren (Wnra) ingevoerd. De FNV heeft stevig onderhandeld om jouw arbeidsvoorwaarden overeind te houden. Ondanks dat is jouw onderhandelingspositie als werknemer na 2020 niet meer vanzelfsprekend. Daarnaast roept de wet veel vragen op. Ben jij op de hoogte van de belangrijkste gevolgen van de Wnra? Weet bijvoorbeeld jij al of je een arbeidsovereenkomst moet tekenen?

Kom naar een bijeenkomst

Om antwoord te kunnen geven op al jouw vragen organiseert de FNV overal in het land bijeenkomsten om leden en niet-leden hierover voor te lichten. Kom naar een van de bijeenkomsten!

Veel vragen rondom Wnra

Tijdens de bijeenkomsten die we de afgelopen periode organiseerden, bleek dat er veel vragen waren rondom de normalisering. De vragen die het meest langskwamen hebben we verzameld en beantwoord.

Bekijk de veelgestelde vragen

De Wnra, hoe zat het ook alweer?

Actiematerialen

Wil jij een bijeenkomst op jouw werkplek organiseren? Neem dan contact op met jouw bestuurder voor meer informatie. Bekijk de actiematerialen alvast via onderstaande linkjes.

Heb je nog andere vragen die je niet op deze pagina terug kunt vinden?

Stuur een e-mail

Gevolgen na 2020

Bekijk de filmpjes over de gevolgens na 2020.