Consultatiebijeenkomsten cao Rijk

Jouw input is onmisbaar

Het is klaar! Het Algemeen Rijksambtenarenreglement (ARAR) en Bezoldigingsbesluit Burgerlijke Rijksambtenaren (BBRA) zijn omgezet in een gloednieuwe cao Rijk. In een nieuwe vorm maar met dezelfde inhoud. Kom naar een van onze consultatiebijeenkomsten waar we uitleggen wat we hebben gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Maar ook om ons te vertellen of je iets mist.

Vergelijking teksten

We hebben alle teksten grondig doorgenomen om er voor te zorgen dat de oude en de nieuwe teksten hetzelfde zijn en dat de nieuwe teksten passen binnen het arbeidsrecht. Zodat we straks een nieuwe cao Rijk hebben, die inhoudelijk niet of nauwelijks verschilt van de ‘oude cao’.

Bijeenkomsten

Het woord is nu aan jou. Kom naar een van onze bijeenkomsten, waar we in een half uur uitleggen wat wij hebben gedaan, wat de verschillen zijn en wat dit betekent voor de toekomst. Zodra er meer bijeenkomsten zijn gepland, zetten we die er meteen bij.

• Maandag 23 september 14.00 uur, RIVM, Antonie v Leeuwenhoeklaan 9, Bilthoven. Zaal T007
  • Dinsdag 1 oktober 10.00-11.30, Rijkswaterstaat (in het restaurant), Zuidersingel 3, 8911 AV Leeuwarden
  • Donderdag 3 oktober 15.30-17.00, Rijkswaterstaat (zaal 3526LA-vergaderzaal [D1.44]), Griffioenlaan 2, 3526 LA Utrecht
  • Maandag 7 oktober 10.00-11.30, Rijkswaterstaat (RD001-Bolderzaal [Zaal 1.01]), Boompjes 200, 3011 XD Rotterdam
  • Donderdag 10 oktober 14.00-15.00, The Outlook Schiphol, Kantine 2e etage, Evert van de Beekstraat 378, 1118 CZ Schiphol
  • Donderdag 17 oktober 2019 11.30-12.30, DUO/Belastingdienst (zaal nog onbekend), Kempkensberg 12, Groningen
  • Vrijdag 18 oktober 10.00-11.30, Sociaal Cultureel Planbureau (zaal wordt daar bekend gemaakt), Bezuidenhoutseweg 30, 2594 AV Den Haag
  • Dinsdag 22 oktober 14.00-15.00, Staatsbosbeheer, Smallepad 5, Zaal Kempen, Amersfoort​
  • Donderdag 24 oktober 14.00-15.00, Ministerie OCW (Nieuwscafé), Rijnstraat 50, Den Haag​
  • Dinsdag 29 oktober 09.30-10.30, Ministerie SZW (C-04.36 restaurant), Parnassusplein 5, Den Haag
  • Woensdag 6 november, 10.00 - 12.00 uur, Gebouw Toeslagen (Zaal Driemaster Oost), Graadt van Roggenweg 500, Utrecht
  • Woensdag 6 november, 14.00 - 16.00 uur, Gebouw Courtyard Building (Grand Café). Ortheliuslaan 1000, Utrecht
  • Donderdag 7 november, 10.00 - 12.00 uur, Belastingdienst Gebouw de Knoop (Zaal 8.03), Croeselaan 14, Utrecht
  • Donderdag 7 november, 14.00 - 16.00 uur, Belastingdienst Gebouw de Knoop (Zaal 8.03), Croeselaan 14, Utrecht

De bijeenkomst kun je bijwonen als je op die locatie werkzaam bent en/of met je rijkspas daar naar binnen kunt.

Is er geen bijeenkomst bij jou in de buurt? Laat het ons weten door te mailen naar caorijk@fnv.nl. Dan kijken we samen met jou wat er nog geregeld kan worden.