Invoering Wnra een feit: ben jij goed voorbereid?

De Wet Normalisering Rechtspositie Ambtenaren (Wnra) is ingevoerd. De FNV heeft stevig onderhandeld om jouw arbeidsvoorwaarden overeind te houden. Ondanks dat is jouw onderhandelingspositie als werknemer op dit moment niet meer vanzelfsprekend. Ook roept de wet veel vragen op. Ben jij op de hoogte van de belangrijkste gevolgen van de Wnra? Weet bijvoorbeeld jij al of je een arbeidsovereenkomst moet tekenen?

Kom naar een bijeenkomst

We merken dat er nog veel onduidelijk is rondom de Wnra. Daarom organiseren we bijeenkomsten in het land waar jij en je collega's vragen kunnen stellen.

Veel vragen rondom Wnra

Tijdens bijeenkomsten die we de afgelopen periode organiseerden, bleek dat er veel vragen zijn rondom de normalisering. De vragen die het meest langskwamen hebben we verzameld en beantwoord.

Bekijk de veelgestelde vragen

De Wnra, hoe zat het ook alweer?

Gevolgen na 2020 voor Gemeenten

Bekijk alvast de cao Gemeenten zoals die gaat gelden vanaf 2020 of neem de transponseringstabellen door.

Actiematerialen

Wil jij een bijeenkomst op jouw werkplek organiseren? Neem dan contact op met jouw bestuurder voor meer informatie. Bekijk de actiematerialen alvast via onderstaande linkjes.

Heb je vragen op het gebied van werk en inkomen? Bel dan met ons Contactcenter: 088 - 368 0 368. Heb je nog andere vragen die je niet op deze pagina terug kunt vinden?

Stuur een e-mail

Gevolgen na 2020

Bekijk de filmpjes over de gevolgens na 2020.