Kom naar het FlexCongres op zaterdag 7 oktober

Samen naar vast werk en een zekere toekomst

Meld je snel aan

Naar vast werk en een zekere toekomst

Er zijn in Nederland miljoenen flexwerkers, die leven in onzekerheid: over hun inkomen, over wanneer ze kunnen werken of over waar ze kunnen blijven wonen. Want of je nou pakketten sorteert of in een distributiecentrum van een supermarkt werkt. Of je rondrijdt voor Uber of door de stad fietst als flitsbezorger. Of je uit Nederland of uit Polen komt. Of je in Fase A of Fase B zit. De verschillen lijken groot, maar je hebt een ding met elkaar gemeen: je hebt geen vast contract. En dat kan anders.

Daarom organiseert FNV het FlexCongres. Deel je ervaringen, vergroot je kennis over je rechten en zet samen met andere flexwerkers een stap naar vast werk en een zekere toekomst. Want terwijl de kosten van het leven stijgen, blijven de lonen achter en worden steeds meer mensen in onzekerheid geduwd. Tegelijkertijd worden steeds meer vacatures niet vervuld. De tijd om #VastEnZeker werk op te eisen is nu.

Wolisz tekst po polsku? Kliknij tutaj.
Preferați în română? Faceți clic aici.
Prefer English? Click here

De tijd om #VastEnZeker werk op te eisen is nu!

Daarom organiseren we op zaterdag 7 oktober het eerste FlexCongres in Utrecht. Speciale gast is Karien van Gennip, minister van Sociale Zaken. Zij wordt geïnterviewd door dagvoorzitter Hassnae Bouazza en gaat in gesprek met flexwerkers. Het congres is voor alle werkers met een onzeker contract. FNV-lid of geen lid, iedereen is welkom. Toegang is gratis.

Workshops

Tijdens het flexcongres organiseren we interessante workshops. Hier leer je onder andere hoe je jouw positie kunt verbeteren, vertellen deskundigen wat je rechten zijn en kun je in gesprek met andere flexwerkers over hun ervaringen. De workshops zijn gratis en worden in verschillende talen aangeboden.

Bekijk het aanbod

Programma en praktische informatie

Het FlexCongres vindt plaats op zaterdag 7 oktober in het Centraal Vakbondshuis in Utrecht en begint om 12.00 uur.

Lees meer over ons programma

Lees meer over ons programma

Vragen & antwoorden

Hoe meld ik me aan voor de workshops? Wanneer krijg ik mijn treinkaartje? Alle praktische vragen vind je hier.

Naar de FAQ
faq

Naar de FAQ

WORD LID! NU EXTRA VOORDELIG: 4 MAANDEN VOOR € 25

• Persoonlijk advies over werk, inkomen en loopbaan
  • Advies over financiële planning en hulp bij geldzorgen
  • Ondersteuning bij beroepsziekten en letselschade
  • Invloed op jouw arbeidsvoorwaarden via je cao
  • Hulp bij jaarlijkse belastingaangifte en toeslagen
  • Korting op verzekeringen, energie, boodschappen en meer

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.