Workshops van de FNV

Al meer dan 350 workshops op het programma!

Iedereen die geïnteresseerd is in persoonlijke ontwikkeling in werk- en privéleven kan terecht bij de FNV. Wil jij ontdekken, leren of ontwikkelen? Volg dan één van onze inspirerende, leerzame, uitdagende en boeiende (gratis) workshops!

Je vindt onze workshops (inclusief een handig zoek & boek systeem) op deze website. Alle workshops zijn gratis voor leden van de FNV.

Gevarieerd aanbod

Met meer dan 350 workshops op het programma valt er voor iedereen wel iets nieuws te leren. Zo ontdek je bij ons hoe je brein werkt en hoe je hersens je kunnen helpen bij het veranderen van je gewoontes. Er zijn ook workshops waarin je ontdekt waar jouw talenten nou echt liggen, hoe je makkelijker je doelen bereikt en hoe je stress ombuigt naar kracht. Maar er zijn ook workshops voor hele praktische vaardigheden, zoals foutloos schrijven, je LinkedIn-profiel optimaliseren en… nog véél meer!

Gemakkelijk zoeken

Met zoveel verschillende workshops zie je misschien door de bomen het bos niet meer. We maken het je makkelijk: je kunt in ons zoek&boek systeem zoeken op verschillende (combinaties van) thema’s en onderwerpen die jou interesseren, waaronder:

Professionele trainers

Onze workshops worden gegeven door zeer professionele trainers. Zij hebben elk hun eigen specialiteit, van presenteren tot zelfstandig ondernemen en van communiceren tot het bouwen van websites. We stellen hoge eisen aan onze trainers. Ze zijn dan ook zonder uitzondering enthousiast, ervaren en kundig. Onze workshops worden niet voor niets gemiddeld met een 8,8 gewaardeerd!

Altijd in ontwikkeling

Samen met onze trainers werken we continu aan het vernieuwen van ons aanbod. Er komen dus gedurende het jaar continu nieuwe workshops op het programma. Kijk dus regelmatig even op de website.

Alle workshops worden op dit moment online gegeven, maar we hopen dat we weer snel over kunnen gaan tot persoonlijke trainingen in onze vakbondshuizen!