Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Wat een goed nieuws. Jij bent het geworden! Nu volgt de stap van succesvol onderhandelen over je contract. Hoe haal jij er het maximale uit en zorg je dat je krijgt wat je waard bent? We hebben het dan niet alleen over salaris, maar ook over opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden. De FNV staat voor je klaar. #SamenDoor

Sluit je aan bij de FNV >

Bekijk hier de gratis video: Onderhandelen als een pro

Onderhandelen over je contract is spannend, maar ook heel waardevol. Je kunt meer dan je denkt! Om je op weg te helpen hebben we wat praktische zaken voor je klaargezet. Zo maak jij een vliegende start met je nieuwe baan!

In de video krijg je antwoord op vragen als:

1. Welke onderhandelingsstijl past bij jou?
  2. Hoe bereid je de onderhandelingen voor?
  3. Welke vragen stel je aan je toekomstige werkgever?

Bekijk nu de gratis video 'Onderhandelen als een pro' >

Gratis mini e-learning: Ontdek jouw onderhandelstijl

Onderhandelen over je arbeidsvoorwaarden kan lastig zijn. Welke aspecten zijn voor jou belangrijk en hoe zorg je ervoor dat dit terugkomt in je arbeidsvoorwaarden? Onze experts hebben veel kennis en ervaring op het gebied van onderhandelen en speciaal voor jou een gratis mini e-learning ontwikkeld. Hiermee doe je in een paar minuten kennis op over onderhandelen en ontdek je middels een korte test wat jouw onderhandelstijl is. Doe er je voordeel mee! Let op: kijk je hem op je mobiel? Bekijk hem dan hier op volledig scherm (let er wel op dat je de rotatievergrendeling op je telefoon uitzet).

Tijdelijke actie: gratis online trainingen

Wil je sterker in je loopbaan staan? Meld je aan en volg gratis online trainingen aan die jou verder helpen. Het kost je niks, maar levert veel op. In samenwerking met Skillstown bieden we 3 maanden lang onbeperkte toegang tot diverse trainingen. Meld je aan want op=op!

Gratis voucher aanvragen

Ervaringen van onze leden

Tienduizenden mensen zitten door corona in hetzelfde schuitje. Bij UWV komen ruim twee keer zoveel ontslagaanvragen binnen als voor de crisis. Steeds meer mensen oriënteren zich (noodgedwongen) op ander werk of een andere loopbaan. Gelukkig ook vaak met succes! Floor, Ton, Sabrina, Rasha en Rob hebben ieder hun eigen verhaal en delen deze graag met jou. Lees hun persoonlijke verhalen.

Hulp nodig bij een andere fase van jouw loopbaan?

Misschien ben je nét je baan verloren en komen er allerlei (financiële) zaken op je af waar je hulp bij nodig hebt. Of zit je in de oriëntatiefase en wil je antwoord krijgen op vragen als 'Wie ben ik?', 'Wat kan ik?' en 'Waar word ik echt gelukkig van?'. Ook dan zijn we er voor je. Zelfs als het solliciteren niet lukt, staan we je bij. Met onze handige producten en diensten helpen wij je in elke fase van jouw loopbaan. Bekijk hier het complete overzicht en doe er je voordeel mee!

Werken met een uitkering, hoe zit dat?

Heb je een nieuwe baan gevonden, maar kom je hiermee niet boven het bijstandsniveau? Ook hier helpen wij je graag bij. Je kunt bij ons terecht voor informatie en advies over:

• Werken met een uitkering
  • WW laten doorlopen in combinatie met een baan
  • Alles omtrent UWV gerelateerde zaken

Neem contact op met onze consulent

Als FNV-lid heb je gratis toegang tot een compleet scholingsaanbod, bijvoorbeeld:

Sluit je aan bij de FNV >

Je denkt vast: dat zal wel wat kosten! Dat valt gelukkig enorm mee. De eerste vier maanden betaal je maar €6,25 per maand. Afhankelijk van je inkomen betaal je daarna maximaal €17,50 per maand. Ontvang je een (bijstands)uitkering? Dan hanteren wij een gereduceerd tarief. Lees hier meer over de gereduceerde tarieven van het FNV lidmaatschap en wanneer je hiervoor in aanmerking komt.

Sluit je aan en ontdek alle voordelen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Persoonlijk advies over jouw werk en loopbaan