Samen Door!

Veel sectoren zijn door de crisis hard geraakt. Wat is de situatie in jouw sector? Misschien ben jij je baan verloren of is niet zeker dat je die straks nog wel hebt. Misschien ben je, net als veel anderen, onzeker over je toekomst. Weet dat de FNV naast je staat. Zekerheid is geen luxe, maar een noodzaak. Daarom helpen we je graag op weg naar nieuw werk met praktische tools, nuttige info en persoonlijke begeleiding. #SamenDoor

Sluit je aan bij de FNV >

Van ontslag tot een nieuwe baan: wij helpen je!

Of het nu gaat om het verwerken van (dreigend) baanverlies, het regelen van allerlei praktische en financiële zaken of je oriënteren op een nieuwe job. Maar ook als je je wilt omscholen, gaat solliciteren of moet onderhandelen over je nieuwe contract. Wij helpen iedereen die op zoek is naar nieuw perspectief. Met praktische tips, brochures, digitale minicursussen, workshops en trainingen. Via onderstaande blokken kom je direct terecht bij wat wij jou in iedere fase te bieden hebben.

Tijdelijke actie: gratis online trainingen

Wil je sterker in je loopbaan staan? Meld je aan en volg gratis online trainingen aan die jou verder helpen. Het kost je niks, maar levert veel op. In samenwerking met Skillstown bieden we 3 maanden lang onbeperkte toegang tot diverse trainingen. Meld je aan want op=op!

Gratis voucher aanvragen

Ervaringen van onze leden

Tienduizenden mensen zitten door corona in hetzelfde schuitje. Bij UWV komen ruim twee keer zoveel ontslagaanvragen binnen als voor de crisis. Steeds meer mensen oriënteren zich (noodgedwongen) op ander werk of een andere loopbaan. Gelukkig ook vaak met succes! Floor, Ton, Sabrina, Rasha en Rob hebben ieder hun eigen verhaal en delen deze graag met jou. Lees hun persoonlijke verhalen.

Lees alle verhalen

Sluit je aan en ontdek alle voordelen

• Praktische checklists, brochures en video’s
  • Hulp bij UWV, Belastingdienst en gemeenten
  • (Online) workshops en trainingen
  • Juridisch advies over uitkering, werk en loopbaan
  • Jouw belangen vertegenwoordigd in Den Haag
  • Consulent werkloosheid en budgetcoaching
  • En nog veel meer voordelen

Je denkt vast: dat zal wel wat kosten! Dat valt gelukkig enorm mee. De eerste vier maanden betaal je maar €6,25 per maand. Afhankelijk van je inkomen betaal je daarna maximaal €17,50 per maand. Ontvang je een (bijstands)uitkering? Dan hanteren wij een gereduceerd tarief. Lees hier meer over de gereduceerde tarieven van het FNV lidmaatschap en wanneer je hiervoor in aanmerking komt.