Hoe zit jij er later bij?

Samen zorgen we voor een goed pensioen

Heb jij je wel eens afgevraagd hoe je erbij wilt zitten als je later stopt met werken? We begrijpen best dat je daar nu nog niet zo mee bezig bent. Maar als jij na jaren hard werken met pensioen gaat, wil je daar wel van kunnen genieten. Toch?

Dus is het belangrijk dat we daar nu al goede afspraken over maken. Voor jou en je collega’s. Want of je nou jong of oud bent, zzp’er of in loondienst, flexwerker of uitkeringsgerechtigde: iedereen verdient een goed pensioen.

We're just getting started

Wij – de FNV – zijn daar druk mee bezig. Eerder dit jaar hebben we samen met de werkgevers en het kabinet afspraken gemaakt over het pensioen. Dat noemen we het pensioenakkoord. Maar nu dat akkoord er ligt, kunnen we niet lekker achterover leunen. Nee, dit is nog maar het begin! Er moet nog heel veel worden geregeld. Met het kabinet en de werkgevers, maar ook in jouw cao.

Samen maken we het verschil

Dat kan de FNV niet alleen, daar hebben we jou en je collega’s bij nodig. Sluit je aan bij de FNV, zodat we samen de regels kunnen veranderen. De komende tijd gaan we namelijk met werkgevers en het kabinet in gesprek. Zij zien de FNV, dankzij onze één miljoen leden, als een partij die ze serieus moeten nemen. En hoe meer leden, hoe meer invloed we hebben. Samen maken we het verschil!

Kunnen we op je rekenen?

Doe je mee? Zorg dan dat zoveel mogelijk collega’s, vrienden en familie zich bij ons aansluiten. En vergeet natuurlijk vooral niet om zelf lid te worden, als je dat nog niet bent. De eerste 4 maanden kost je dat maar € 6,25 per maand!

Ik doe mee!

Wie gun jij een goed pensioen?

Zo'n goed pensioen, dat gun je natuurlijk iedereen. In het bijzonder je familie, vrienden en collega's. En dat wil je ze vast wel laten weten. Hoe je dat doet? Door ze een e-card te sturen! Kies de kaart die helemaal bij hem of haar past en zorg ervoor dat zij er later net zo goed bij zitten als jijzelf!

Stuur die e-card!