Gratis belastinghulp voor FNV-leden

Belastingen lastig? Niet met de hulp van Belastingservice FNV. Je kan het hele jaar door bij ons aankloppen voor hulp bij het op tijd en correct invullen van je aangifte, toeslagen en aftrekposten. Of met vragen over (verkeerde) belastingaanslagen, bezwaarprocedures en nagekomen of fout ingevulde aangiften. Gratis voor FNV-leden en bij jou in de buurt!

Belastingservice FNV helpt jou en je (fiscaal) partner bij het op tijd en correct invullen van je belastingaangifte en toeslagen. Zo’n 3.000 goed geschoolde vrijwilligers van Belastingservice FNV vullen gedurende het jaar bijna 160.000 belastingaangiftes en toeslagen in. Belastingservice FNV is al meer dan 50 jaar een begrip en wordt met een 8,6 gewaardeerd door leden!

Invulseizoen

Het invulseizoen voor inkomstenbelasting 2020 loopt van maart tot en met april 2021. Het invullen gebeurt telefonisch of via de e-mail.

Aanmelden voor onze belastinghulp kan via afspraakmakenfnv.nl. Wil jij dit jaar ook profiteren van de gratis belastinghulp van de FNV? Word dan eerst lid. Binnen enkele dagen ontvang je je lidmaatschapsnummer, waarmee je een afspraak bij Belastingservice FNV kan inboeken.

Let op: soms lukt het niet direct om een afspraak in te plannen bij Belastingservice FNV. In dat geval hebben we op de korte termijn geen beschikbaarheid. Probeer het dan over enkele weken nog eens. We garanderen sowieso dat we iedereen helpen met hun aangifte dit jaar. Ook na 1 mei. Leden van de FNV kunnen er op rekenen dat zij tot minstens 1 september de tijd hebben om via de Belastingservice FNV hun aangifte IB in te dienen.

Verder geldt dat door de coronamaatregelen afspraken bij Belastingservice FNV voorlopig alleen telefonisch zijn. Zodra het kan, kun je weer op een invullocatie terecht om je belastingaangifte te laten invullen. Op deze pagina lees je de laatste updates over de dienstverlening van Belastingservice FNV.

Ja ik word lid

De eerste 4 maanden betaal je slechts 25 euro. Jonger dan 23 jaar of (tijdelijk) een lager inkomen? Dan krijg je korting op je contributie.

Download de gratis brochure ‘Zo werkt Belastingservice FNV'

Meer weten over Belastingservice FNV? En waarmee we je allemaal kunnen helpen? In de brochure ‘Zo werkt Belastingservice FNV’ lees je alles over deze gratis dienst voor FNV-leden en hun partners.

Wil je nog meer geld- en belastingtips?

Ga dan naar de Belastinghulp overzichtspagina.

Meer geld- en belastingtips