Heb jij het Kadertevredenheidsonderzoek al ingevuld?

Dagelijks zetten zo’n 24.000 kaderleden, zoals jij, zich in voor de FNV en haar leden. Wij vinden het belangrijk dat je daarbij goed ondersteund en begeleid wordt. Daarom zijn we een onderzoek gestart om uit vragen in hoeverre je hierover tevreden bent. Heb jij het kadertevredenheidsonderzoek nog niet ingevuld? Doe dat dan alsnog.

Begeleiding en ondersteuning

De informatie die we ophalen, gebruiken we om jouw begeleiding en ondersteuning verder aan te scherpen en waar nodig te verbeteren. En om een nieuw kaderbeleid te formuleren. Een belangrijk onderzoek dus, dat ook invloed heeft op jouw kaderfunctie!

Invullen voor 14 juli

Heb je nog niet deelgenomen aan het onderzoek? Je hebt nog tot en met 13 juli aanstaande de tijd. Je kunt hiervoor de link gebruiken die je afgelopen donderdag hebt ontvangen in de herinneringsmail. Let op: deze link kun je niet doorsturen naar andere kaderleden, omdat deze voor iedereen uniek is. De uitvraag kan je het makkelijkst invullen op je laptop of desktop.

Geen uitnodiging ontvangen? Stuur een mail

Heb je geen digitale uitnodiging of herinnering ontvangen voor deelname aan het onderzoek? Stuur dan een mail naar monica.bota@fnv.nl. Zij zorgt dat je alsnog een uitnodiging ontvangt zodat je de vragenlijst alsnog kunt invullen.